Gå til innhold

Hardware.no som papirutgave?


Anbefalte innlegg

Jeg har reflektert over hvorfor ikke Hardware.no kommer ut med en papirutgave på lik linje med konservative og lite oppegående PC World.

 

Jeg tror at markedet ligger der .... det er bare å gripe det. PC World er for de kontoransatte som ikke har peiling på data. E.v.t kunne Hardware.no gitt ut en tynn lefse hver uke til abbonenter, lik PC World Express.

 

Jeg hadde i allefall abbonert på dette, selv om jeg har tilgang på nettet. Dessuten ville det vert en mye bedre sjanse til å få reklameinntekter en å fylle opp nettsidene med reklame? Eller?

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, men kan liksom ikke ta med meg LapTopp'en og ADSL inn på do! Ja, jeg innrømmer at jeg leser på do òg, slik 100% av alle andre mannfolk gjør! :D

Så, jeg savner noe å lese der som er et alternativt svar til PC World Express.

Ikke det at en papirutgave av Hardware.no blir karakterisert som "dass-litteratur" , men dere vet hva jeg mener .... !

 

:yes:

Lenke til kommentar

Ikke at jeg skal reklamere for egne diskusjoner, men når jeg skriver denne reply'en har 90 personer sett denne diskusjonen og kun èn har gidda å svare. Lider forlk av meningsvegring her på Forumet?

 

Denne lenken kunne faktisk ha vert til hjelp for Hw.no hvis dete hadde postet tankene deres! :grumpy:

Lenke til kommentar

må jo si at ideen er god. "Harwarenettverks datablad i salg NÅ!" :D

Vel, hvis man putter tester fra hele nettverket eventuelt også intervjuer så vil vel dette være en kanon ide egentlig.

Jeg vil definitivt abonnere på dette.

 

MEN dette forutsetter vel at det er noen som er fast ansatt i nettverket som skribenter for ene og alene bladet og det koster jo... men en absolutt knall god kanon ide.

Lenke til kommentar
Tviler på at det ville vært en god ide, for hvis de ikke skrev vidt forskjellig stoff på hw.no og i bladet, ville jo alle ha lest det gratis på hw.no fremfor å betale for artiklene. Og det koster jo en del å trykke opp magasiner antar jeg.
Derfor legger man tester, preview og slike ting inn i bladet i stedet får å publisere dem på nettet. Så enkelt er det faktisk ;)

Trykke kostnadene vil man jo kunne hente inn igjen ved å sette en liten prislapp på bladet.

Lenke til kommentar
PC World har vel heltidsansatte...Det har ikke hardware.no så vidt meg bekjent...
ja, da er det noe du ikke kjenner tror jeg... jeg er rimlig sikker på at en eller flere i ledelsen er heltidsansatt, noe annet ville for min del være særdelse overraskende. Men som sagt jeg er bare rimlig sikker.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så lenge hw.no eksisterer så har jeg ikke noe behov for å gå til anskaffelse av noe papirutgave..

liker det slik det er nå, artikler som legges ut pluss en link slik at den kan diskuteres i forumet.

er ingen grunn til at de skal lansere en papirutgave hvor ca det samme står når sannsynligvis utgiftene vil bli større enn inntektene.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært mulig å gjennomføre en papirutgave hvis ikke det hadde vært noen "extras" som utelukkende fantes i bladet. Ta for eksempel en test av ett kabinett. På hw.no hadde det vært et relativt kort sammendrag av testen + en referanse til papirutgaven. I papirutgaven hadde det vært HELE testen + litt til.

 

God idè?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

God idè?

:yes:

 

NEI!

altså, jeg støtter gjerne hw.no, men det å gi korte sammendrag fra tester som jeg må lese i en papirutgave for å få helheten i det gidder jeg ikke, da leser jeg heller testene fra utenlandske sider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

da stemmer jeg heller for at hw.no lanserer en ny look hvor de gir alle muligheten til å lese korte sammendrag fra testene de utfører, så har de en hw gold (insert different name) side hvor man har en 6 måneders sum man må betale for å ha full tilgang til div filer, videoklipp fra tester samt hele testen...

foretrekker det foran å måtte vente på en papirutgave...og hvor skulle vi få den fra ? bestille fra hw.no ? ser ikke for meg at narvesen kommer til å selge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...