Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke.

8472641[/snapback]

Har ikke merket noe jeg.. Noe som fungere bra mot kviser er, uff hva heter den nå igjenn? Oil Tee Trea? Grønn er den vertfall, funker kjempebra, men blir lit tørr i huden av den.

Lenke til kommentar
Lurte på hvilken fuktighetskrem dere bruker? Har dere noen og anbefale?

Selv bruker jeg L'oreal menexpert atm..

8472553[/snapback]

Det er ikke bra å bruke fuktighetskrem.

8473502[/snapback]

 

Hvorfor er ikke dét bra? Kanskje begrunne utsagnet ditt også, eller?

8474960[/snapback]

Fordi huden til slutt vil bli avhengig. Mao, du blir nødt til å bruke det HELE tiden. Dette vil jo skje over tid og hvor mye man bruker vil jo selvsagt ha mye å si. Overdreven bruk vil virke mot sin hensikt.

Lenke til kommentar

Fordi huden til slutt vil bli avhengig. Mao, du blir nødt til å bruke det HELE tiden. Dette vil jo skje over tid og hvor mye man bruker vil jo selvsagt ha mye å si. Overdreven bruk vil virke mot sin hensikt.

8489418[/snapback]

 

Det er vitenskapelig bevist at huden ikke blir avhengig, lest det flere steder som i helseblader osv.... fuktighet trenger huden uansett så dersom den hadde kunne blitt avhengig er vel det ikke så farlig...for det er jo bare å huske å smøre seg. blir som en rutine.

Lenke til kommentar
Angående menexpert, jeg anbefaler dere å ligge unna den lille men expert greia som jeg ikke husker hva heter nå, er en sånn liten rund boks med trykk dispenser. Både jeg og brodern fikk kviser av den, akkurat det den skal motvirke.

Har ikke merket noe jeg.. Noe som fungere bra mot kviser er, uff hva heter den nå igjenn? Oil Tee Trea? Grønn er den vertfall, funker kjempebra, men blir lit tørr i huden av den.

Jeg liker Menexpert-serien fra L'oreal. Har kjøpt barberskum og Hydra Energi ((afterbalm)ikke den som motvirker kviser). Så kan trygt anbefale disse to i alle fall. Det jeg mangler nå er fuktighetskremen fra serien.

 

Hvor kjøpte du din, LasH (eller dere andre)? :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...