Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ Lurer også på hvor man kan kjøpe shorts, helst som slutter over knærne og ikke koster 1000kr.

Shortsen jeg kjøpte på Samsøe i fjor er beste jeg noen gang har hatt. Husker ikke pris, men under 1000 kr.

Skrevet

grønske går bort i vask ikke sant? falt på skateboard i går

Nei, du er doomed. Nå må du for alltid bære grønsken som et symbol på din uforsiktighet.

• Liker 1
Skrevet

Russetiden er over og jeg må tenke over hva jeg tar på meg. Savner muligheten til å gå ut igjen med klærne du våknet med!

Ta på deg andre klær før du sovner.

Skrevet

Russetiden er over og jeg må tenke over hva jeg tar på meg. Savner muligheten til å gå ut igjen med klærne du våknet med!

For min del måtte jeg være streng med meg selv for å bruke russebuksen i det hele tatt. Deilig at det er over.

• Liker 1
Skrevet

For min del måtte jeg være streng med meg selv for å bruke russebuksen i det hele tatt. Deilig at det er over.

Når jeg var russ i 2012, så gikk jeg konsekvent uten russebuksen i sentrum. Så mange innpåslitne kids som skulle ha kort...

Skrevet

Når jeg var russ i 2012, så gikk jeg konsekvent uten russebuksen i sentrum. Så mange innpåslitne kids som skulle ha kort...

Det synes jeg bare var morsomt, men nå bor heldigvis ikke jeg i byen heller.

Skrevet (endret)

Etter at det var sydentakter i Bergen idag oppdaget jeg både at jeg mangler sommerklær og at jeg ikke aner hva man egentlig har på seg om sommeren.

Antar at jeg trenger nye shortser, men hvilke? Denimshorts? Chinoaktig?

Og hva har man oventil? Piqué? Skjorte? T-skjorte? SINGLET? #bikini? plz hjelp.

Nå fremstår jeg sikkert som fryktelig hjelpesløs, men jeg kan ærlig talt ikke huske hva jeg har pleid å ha på meg.

Endret av Jostein K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...