Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes PRL sine er ganske fine, eneste problemet er jo prisen de ligger på i Norge.

 

Enig. PRL og Acne har pene denimskjorter. Prisen på de er nok fra omtrent 9-1100 kr. (kan variere litt fra butikk til butikk)

 

Carlings er nok et OK alternativ hvis man ønsker noe billigere, evt H&M, Volt.

 

Ser at Luxire har begynt med testskjorter til 35$ for å få på plass størrelsen.

 

Luxire lager også en denimskjorte til 75$ (ca 430 kr + frakt) som ser OK ut.

 

 

 

DSC_9470_1024x1024.jpg?2131

 

 

Endret av Xtra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg virker det som jentenes svar på PRL. Ser fler og fler gutter og jenter med det men mest jenter med noe skjerf eller lignende fra Acne.

Ellers som dere sier så legger nok gutter mest penger i klær men tilbehør er det nok jentene som tar tilbake. Jenter handler mest fra H&M, Bil Bok og slik som sagt.

 

Flere og flere rosabloggere med Acne forresten, som jeg synes har plutselig eksplodert, altså merket.

Lenke til kommentar

Jenter følger ofte trender som får dem til å handle "billigere" enn gutta. Det er også smart å kjøpe fra billigkjedene som kopierer high-end designerne. Vi satser mer på "dyre" og kvalitetssikre plagg som varer lenge istedenfor å handle billige plagg jevnt og trutt.

Lenke til kommentar

Nei, det er faktisk ikke whatever. Det er forbanna irriterende å lese "hvem bukser, briller, sko, hår, hund, hest, kondom, dildo" lær deg å bøye.

 

Det var ikke whatever til det. Jeg svarte litt fort på det han sa, og så tenkte jeg at jeg ikke gidder å bruke en side og energi på å diskutere språk i denne tråden. Da skrev jeg whatever fram til jeg redigerte posten min ytterligere

 

 

Je gkan jo bgynne å Skrive endel feil-så kann dere se hva somir iterer dere mest

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...