Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne mener du? Hadde faktisk oversett den. Er til og med mulig å velge Norge som land under checkout. Har de plutselig begynt å sende til oss, eller har det stått der lenge?

 

Min har rød logo, men det ser ut som samme genser ja.

 

Den siden sender bare til Tyskland og Østerrike, tror ikke at du kan bestille fra Norge på noen av nettbutikkene til Polo. Jeg har bestilt en del ting fra den amerikanske selv, men da via en tredjepart.

 

"Momentan bieten wir den Versand von www.RalphLauren.de nach ganz Deutschland und Österreich an."

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Bransjen skulle hatt en tydeligere felles mal på størrelser. Vil selvsagt alltid være variasjoner, men føles unødvendig å ha bukser som varierer mellom alt fra XL til S, der sistnevnte ikke alltid er trangest.

 

Min har rød logo, men det ser ut som samme genser ja.

 

Den siden sender bare til Tyskland og Østerrike, tror ikke at du kan bestille fra Norge på noen av nettbutikkene til Polo. Jeg har bestilt en del ting fra den amerikanske selv, men da via en tredjepart.

 

"Momentan bieten wir den Versand von www.RalphLauren.de nach ganz Deutschland und Österreich an."

Samme gamle altså. Får undersøke om den finnes i Norge :)
Lenke til kommentar

Apropos PRL sine gensre så har jeg en i grå (100% merino-ull) som allerede (kjøpt januar 2012) er slitt hul i på ca albuen. Jeg er klar over at PRL, særlig hvor den er kjøpt i verdi gir lite for pengene, men er slik svikt ved en genser å forvente etter så kort tid, ca 1 år? (jeg trenger ikke hjelp med det juridiske, jeg er bare interessert i forventningene deres til holdbarhet på relativt dyre plagg)

 

Er forøvrig litt usikker om jeg fant kvitteringen men ut ifra prisen så ser det ut som om jeg fant riktig kvittering.

 

Apropos vester så kan en dunvest funke, men det er ikke mange som får det til. I SF-terminologi så er det nok noe man ser oftere på Streetwear & Denim (SW&D) enn Men's Clothing (MC). Mente jeg så en som postet et ganske OK casual antrekk med dunvest eller lignende i MC casual tråden - link.

 

TV-kanalen FEM/VG-TV slår til igjen med Stylistene.

 

I den nye serien Stylistene konkurrerer ti håpefulle om å bli landets neste superstylist. Sammen med programleder Charlotte Thorstvedt og fagjuryen bestående av minMote-leder Sonia Huanca Vold, stylist Storm Pedersen og stylistskole-gründer Helene Falk, følger vi deltakerne mens de får opplæring og veiledning av kjente profiler innen mote og styling.
(mine uthevninger)

 

Jadda, Storm Pedersen og minmote-dronningen skal altså være i juryen. :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hvordan er Liddesdale vs Liddesdale Heritage? Ser det er stort salg på Liddesdale på diverse nettsider nå så lurte på å gå for den i steden for Heritage.

Hvordan er størrelsen? Hvor mange størrelser må man ned fra hvis man går for Liddesdale kontra Heritage?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...