Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på Luxire sin post på Styleforum at de nå lager quilted jackets. Er 2 måneder siden det ble postet i den tråden.

 

Har noen prøvd det? Får om får strakser tilsendt en mail med litt mer informasjon.

Legg ut mailen da, dette vil jeg også vite!

 

Å forvente at Birdman(?) kler seg bra er som å forvente at kompisen Lil' Wayne skal gjøre det. Bare å se på væremåten, musikken, tatoveringene, og "grillz" i kjeften, så ser du fort at dette ikke er en kar som kler seg spesielt godt.

Grillz er kult.

 

Når det gjelder buksen over her synes jeg det er mindre kult når buksen har antydning til bootcut. Foretrekker meget mye svært bedre at buksen er en omvendt trekant.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen som helst erfaring overhodet med Suitsupply? Muttern befinner seg i London og vurderer å få henne til å kjøpe med en dress hjem, blant annet.

 

Har inntrykk at av de tilbyr god kvalitet ifh. til prisen. Dette er hovedsaklig ut fra tråden på SF men Rankiz mener jeg kjøpte en dress derfra og var ganske fornøyd.

 

Jeg ville personlig heller shoppet på nettbutikken deres, da retur (trolig) vil bli lettere.

 

Det er også veldig vanskelig å se for seg hvordan skulderen på en dress vil sitte når du faktisk tar på deg jakken irl, selv om du har alle tenkelige mål på jakken foran deg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding Xtra. Jeg blir nok på size-kalkulatorens nåde. Sendte mail til kundeservice i går kveld, fikk svar etter 10 minutter. Thumbs up. Spurte hvordan det lå ann med bytting dersom jeg ikke skulle bli fornøyd, og det var null problem, selv om det i utgangspunktet blir handlet i butikk.

Lenke til kommentar

Legg ut mailen da, dette vil jeg også vite!

 

 

Skal vi se.

Fikk to mailer. Den ene med et fargeskjema. Var alt fra stone, rød, div. navy-nyanser, en mørk grønn og rød.

 

Spurte om de hadde noen bilder av tidligere jakker og det hadde de ikke tilgjengelig.

 

Jakken ville komme på 200$ da de gjerne ville konsentrere seg om å lage jakken og ikke profitere på den for øyeblikket. De kunne lage jakken i den stilen du ville, hvis du leverte med bilde. De sa de kunne fikse en Barbour Liddesdale-ish blant annet samt bruke det samme stoffet.

 

Leste også et eller annet sted at man kunne velge mellom en varm jakke eller noe som passer for våren.

 

Beklager litt rotete skrivd. Tror ikke det blir så aktuelt for meg da jeg gjerne vil ha en grønn jakke og den grønn fargen de kunne tilby ikke var helt det jeg ønsket.

Endret av Shwett
Lenke til kommentar

post-279663-0-63912600-1363103559_thumb.jpegpost-279663-0-95156500-1363103689_thumb.jpeg

 

Slenger med den røde fargen også. Kan få en utrolig stilig jakke med rød, men ikke alle som puller den fargen.

 

post-279663-0-90533300-1363103602_thumb.jpeg

 

EDIT: Ser nå at den nesten ikke er grønn i det hele tatt. Så slenger ut en annen mulighet for at dere kan se forskjellen. Den "grønne" er den til venstre.

Endret av Shwett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...