Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så langt veldig fornøyd med mine rivet chinos fra Epaulet, og de skal du nok klare å få til Norge for under tusenlappen også.

Har du mulighet til å legge ut fitpics av de du har fra Epaulet og hvilke det er?

 

Har sett på en del av dem selv, men er usikker på størrelsen.

 

Prøver igjen. Hadde vært fint om du hadde fitpics og kunne linket til buksen(e) du har :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal på et seminar i helgen og på lørdag kveld er det en fest. På antrekk står det pent.

Bør jeg ta dress eller en blazer med mindre formelle bukser?

Jeg ville hørt med noen som kjenner bedre til det seminaret enn MoV, som strengt tatt ikke aner hvor du skal. Eller spør arrangøren - "pent" er en ubrukelig kleskode.

Lenke til kommentar

Men det går hvis man har genser over. Synes fargen lett falmer på NN07. Kommer til å bestille noen fra Epaulet. Ser ut som de sitter greit, bildene fra gard. å dømme.

Dette stemmer nok, min grønne er ikke like grønn som for 2 år siden, men samtidig syns jeg den nesten blir kulere når den er litt falmet.

Lenke til kommentar

Men det går hvis man har genser over. Synes fargen lett falmer på NN07. Kommer til å bestille noen fra Epaulet. Ser ut som de sitter greit, bildene fra gard. å dømme.

 

Mhm, Epaulet har også ganske gode bilder på hjemmesiden sin av ulike "rivet chinos".

 

Prøvde forøvrig et par incotex chinos (eller noe lignende) i dag da Scabal Heritage har begynt å ta inn bukser derfra. De passet meg meget bra, pene farger. Ulemper; noe tynt stoff og høy pris (2000 kr). Fant ikke samme modell til så voldsomt mye lavere pris, laveste jeg fant var vel ca 900 kr, men med dyr frakt. Epaulet direkte fra siden deres varierer i pris fra ca 130$ til 165$ og 25$ i frakt. Dersom man ikke får mva-/tollkrav på den så kan man nok få buksen til ca 1-1100 kr.

 

Angående Luxire så ville jeg bare tipse om at man kan kjøpe stoffprøver/"swatches" direkte fra de til 1$ stykket. Det er altså en stoffbit slik at man kan se og kjenne på de stoffene man er interessert i å lage skjorte av. Har selv ikke gjort det, men tenker meg det kunne vært interessant, da det ikke er så lett å se for seg hvordan stoffet er ut ifra bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...