Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Skjer med slappe russ fra MoV!?

Bare bruke buksen på kvelden, jeans og chinos på dagtid, umulig å kombinere den buksen med noe fine...

Dere skal være russ, det siste man bryr seg om da er vel hvordan antrekk man går med?

 

Kidz nå til dags... tsktsk.

 

Haha. Jeg bar den buksen hver dag, hele dagen. Det var på en måte litt befriende, men samtidig helt jævlig heslig. Glad jeg aldri skal gjøre det der igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer med slappe russ fra MoV!?

Bare bruke buksen på kvelden, jeans og chinos på dagtid, umulig å kombinere den buksen med noe fine...

Dere skal være russ, det siste man bryr seg om da er vel hvordan antrekk man går med?

 

Kidz nå til dags... tsktsk.

 

Du må ha vært populær blant russen.

Lenke til kommentar

Angrer egentlig litt på at jeg tok Russeservice, ettersom jeg forbinder det med den megak33ge guttebussen på skolen min...

De "hellige" megak33ge karene? Føler meg smigret i så fall :blush:

 

 

Ser for desverre for meg at jeg kommer til å tilbringe mesteparten av tiden i russedressen. Så lenge jeg ikke skal noe spesielt så er det jo ikke akkurat nødvendig å kle seg opp når 90% av menneskene rundt deg også går kledd i russeklær. Har vel ikke gått en eneste dag siden begynnelsen av førsteklasse hvor jeg ikke har hatt en skjorte og små-trange bukser på meg, så skal bli godt å slappe av litt.

Endret av August.
Lenke til kommentar

Jeg fant mammas gamle oilskin som jeg tenkte jeg kunne ha på i russetiden. Den er solid, passe vanntett og middels varm.

Helt ærlig gir jeg totalt faen i hvordan jeg ser ut i russetiden, russeklærne jeg har kjøpt kommer nok til å bli ødelagte anyways!

 

Er med på MoV-spotting på stavanger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å skaffe seg et par bukser som passer?

 

Det samme tenkte jeg. Det er faktisk ikke noe poeng i å ha på seg skinny jeans som er litt for trang. Grøsser av tanken på avkuttet blodstrøm til ballene og andre viktige områder. Kjøp heller ting som passer og ser bra ut. Stramt er ikke bra.

Buksene mine sitter bra :) Er ikke på ingen måte pølseskinn eller veldig tighte. Det var kun satt litt på spissen.

Lenke til kommentar

Sitter og ser på Typisk Deg nå. Synes han programlederen (husker ikke hva han heter) kler seg overraskende bra! Tweed og greier. Er ikke ofte jeg ser folk på tv-en som bruker tid på hvordan de kler seg. Her var det gjennomført.

 

Etpar av tweedjakkene hans er ganske fete ja, men har sett et par antrekk fra ham som har vært ganske jævlige, typ oransje skjorter med sorte slips osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...