Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: Bruk en 500-lapp på en printer. Det er ganske digg å slippe å være avhengig av printerne på skolen. Det er som regel de som er flaskehalsen, ikke selve innleveringen.

 

Eller legg på en 1000-lapp og skaff en printer som forhåpentligvis ikke kneler når du trenger den som mest. Printere på forbrukermarkedet generelt sett er bare søppel, men legger man litt ekstra i det får man som regel bedre vare.

 

Klart, man kan jo ha flaks med en printer til 500,– også når det er sagt.

 

Personlig bruker jeg printeren kanskje en eller to ganger i semesteret. Til det holder en billigprinter mer enn godt nok. Jeg veltet den i gulvet for en stund siden, og etter det har den skrevet ut litt skjevt, men det er vel ikke akkurat printeren sin skyld :p

Lenke til kommentar

Nå er det mulig at jeg kan bli misforstått.....men...

 

Etter det jeg har hørt, er det vanlig at enn har kunnskap innen mål søm når enn jobber i en finere butikk. Finnes det noe "mål søm kurs"?

 

Målsøm. Det heter målsøm.

 

Ta kontakt med butikker som tilbyr målsøm og hør med dem, men jeg tviler egentlig på det finnes målsømkurs som er åpne for alle. Jeg gjetter på at butikkene enten får ansatte som allerede jobber der til å lære opp nyansatte, eller at de får opplæring direkte av merkene.

 

Jeg trodde også det het målsøm. Kom sånn rød strek under ordet skjønner du. Derfor endret jeg det til mål søm uten å tenke meg om. :!:

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Eller legg på en 1000-lapp og skaff en printer som forhåpentligvis ikke kneler når du trenger den som mest. Printere på forbrukermarkedet generelt sett er bare søppel, men legger man litt ekstra i det får man som regel bedre vare.

Man kjøper en billig laserskriver beregnet på et hjemmekontor, så slipper man stort sett søppelprodukter - velger man en utgående modell, er det ofte fint mulig å finne dem for uder fem hundre. Blekkskriver er i hvert fall stort sett det dummeste man kan kjøpe seg om man skal skrive ut et par rapporter i måneden.
Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaring med bukser, chinos i dette tilfellet, fra Topman? Jeg tenkte å bestille noen, men pleier å slite med å finne riktig størrelse på bukser. bena mine passer vel til det som heter 'carrot fit' og er ikke så lange.

 

btw, har dere noen tips til hva jeg kan bruke til navyblå chinos ? Jeg har brukt mørkerød, mørkegrønn og blå v hals gensere til nå, men jeg føler det kan bli litt kjedelig. Kanskje jeg bare trenger en skjorte til..

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...