Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt noe slikt bare uten press. Er så skjeldent jeg finner en passende anledning å bruke bukser med press for tiden. (kan bli litt for formelt)

Pen bukse uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er jo sant. Vet OJ har noen uten press, (i flanell). Var vel egentlig bare jeg som tenkte litt høyt i denne tråden, hehe.

Skrevet

Noen som anbefaler et shoppingsted i Sverige, ikke alt for langt unna Norskegrensa rundt Halden?

Individ prestige på nordby shoppingcenter har mye fint.

Man kan gjøre noen tøverkjøp innerst i butikken. Hold dere derimot unna butikken som bare heter individ, moodsfaktoren er skyhøy der :sick:

Skrevet

Akkurat nå er jeg mest opptatt av hvem som vinner av City - Newcastle. Håper selvsagt på sistnevnte da det er laget mitt.

Mancini sparer litt på kruttet til CL, ser jeg.

Skrevet

Noen som anbefaler et shoppingsted i Sverige, ikke alt for langt unna Norskegrensa rundt Halden?

Individ prestige på nordby shoppingcenter har mye fint.

Man kan gjøre noen tøverkjøp innerst i butikken. Hold dere derimot unna butikken som bare heter individ, moodsfaktoren er skyhøy der :sick:

Så denne posten etter at jeg kom hjem, men var på Nordby ja. Mye fint på Individ prestige og 50% innerst i butikken, men så lenge det ikke var på tilbud var det altfor dyrt. :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hjelp, har ganske mye dødtid på kvelden nå om dagene, forslag til serier jeg burde se eller bøker jeg burde lese mottas med takk!

Skrevet

Hjelp, har ganske mye dødtid på kvelden nå om dagene, forslag til serier jeg burde se eller bøker jeg burde lese mottas med takk!

Jeg koste meg nettopp med Suits, syns den var ganske bra. Ellers er jo Mad Men bra, men det har du vel alt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...