Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In Flames idag, gitt...

Men i helvete, ser at Ghost spiller før In Flames. Hvorfor de spiller sammen med resten av den dritt line-upen er en gåte, men håper for din skyld at du får med deg Ghost.

 

Death in June tredje Desember da, anbefaler alle å ta turen.

Jeg har aldri noensinne hørt på hverken In Flames eller Ghost (jeg har jo teknisk sett hørt på dem når andre har satt det på, men det har aldri vært en fornøyelse). Ei heller Skrillex.

 

Og jeg bor i Bergen.

Lenke til kommentar

Uhm, ja? De spyr jo bare ut tullete artikler om alt mulig, alt for trendy greier, som egentlig bare er forferdelig stygt og småharry. I andre tilfeller feilinformerer de totalt. "Brune sko bør ikke brukes til mørkeblå dress". lol? Typen som kom med utspillene kunne jo faktisk kle seg og hadde gode råd, og da blir jo artikkelen med en gang mange ganger bedre enn det andre makkverket minmote står bak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig nok så har jeg begynt å få spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. Som kanskje noen vet utifra tumblr-bloggen, elsker jeg skjerf. Har dog ikke mye bra skjerf i ull. Er det noen som kan anbefale noen merker? Personlig er jeg ikke så veldig glad i ruter og striper. Foretrekker noe alla dette.

 

Mens jeg er i gang..... Noen som vet hvilket skjerf mannen til venstre har på seg?

Endret av Lapo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...