Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til slips under tollgrensen? Må da være noen OK+ slips å få tak i til under 200kr? Ser for tiden etter et ensfarget orange, et mørkere blått med stripr e.l. og et lysere grønt til våren kommer. (Fordi jeg aldri fr somlet meg til å bestille det før våren er over ellers. :p) Det siste trenger hellr ikke være ensfarget. Finnes det en herringshoes-side for slips, der man får mer enn man betaler for i denne prisklassen?

Lenke til kommentar

Jo, men der vet du aldri hva du får, med mindre det er noen som kan anbefale noen konkrete selgere. Ser noen selgere tar ti pund for de samme kinaslipsene andre selger for to, og fortsatt er de top rated, fordi de refunder penger til alle som klager, så ingen får gitt dem negativ feedback. Selv om jeg kan se om et slips er satt sammen skjevt, risikerer jeg fort å gjøre et dårlig kjøp, ettersom jeg hverken e veldig godt kjent med silkekvaliteter eller er noen slipsekspert.

Lenke til kommentar

Jo, men der vet du aldri hva du får, med mindre det er noen som kan anbefale noen konkrete selgere. Ser noen selgere tar ti pund for de samme kinaslipsene andre selger for to, og fortsatt er de top rated, fordi de refunder penger til alle som klager, så ingen får gitt dem negativ feedback. Selv om jeg kan se om et slips er satt sammen skjevt, risikerer jeg fort å gjøre et dårlig kjøp, ettersom jeg hverken e veldig godt kjent med silkekvaliteter eller er noen slipsekspert.

 

Ville ikke ha kjøpt slips fra Kina. Tror mange av dem selger polyester slips, men kaller det silke. Ville heller ha kjøpt vintage/secondhand. Da kan man få dyre slips til en billig penge.

Lenke til kommentar

Multi: malford of London. Ikke under tollgrensen, men han setter ned verdien. For å være på den sikre siden er det bare å si fra. Ligger omtrent på samme prisnivå som slips fra Dressmann, men det er noen av de beste slipsmerkene i verden. Det skal vanskelig gjøres å få mer valuta for pengene enn marinella og drakes derfra.

Lenke til kommentar

Multi: malford of London. Ikke under tollgrensen, men han setter ned verdien. For å være på den sikre siden er det bare å si fra. Ligger omtrent på samme prisnivå som slips fra Dressmann, men det er noen av de beste slipsmerkene i verden. Det skal vanskelig gjøres å få mer valuta for pengene enn marinella og drakes derfra.

Føles ut som jeg får denne meldingen: "This product is no longer in stock" på annethvert slips.

EDIT: Fant "Sort by in-stock", så går sikkert bra. :)

 

Hviken merker burde man skjekke opp på f. eks ebay og styleforum for å gjøre gode deals?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Venter en pakke fra A fine pair of shoes som er sendt med Royal Mail. I mailen jeg fikk angående sporing står det at "The tracking number for these items is Airmail. " ? Betyr det at jeg ikke får sporingsnummer? Har jo ikke peiling hvor pakken er nå, var veldig greit med pakken fra Herring og UPS som oppdaterte hvor pakken befant seg til en hver tid :)

Endret av Ranies
Lenke til kommentar

Noen som har tips til slips under tollgrensen? Må da være noen OK+ slips å få tak i til under 200kr? Ser for tiden etter et ensfarget orange, et mørkere blått med stripr e.l. og et lysere grønt til våren kommer. (Fordi jeg aldri fr somlet meg til å bestille det før våren er over ellers. :p) Det siste trenger hellr ikke være ensfarget. Finnes det en herringshoes-side for slips, der man får mer enn man betaler for i denne prisklassen?

 

http://myworld.ebay.com/the-tie-lady/?_trksid=p4340.l2559

Innimellom at det dukker opp noe interessant ;)

Lenke til kommentar

Venter en pakke fra A fine pair of shoes som er sendt med Royal Mail. I mailen jeg fikk angående sporing står det at "The tracking number for these items is Airmail. " ? Betyr det at jeg ikke får sporingsnummer? Har jo ikke peiling hvor pakken er nå, var veldig greit med pakken fra Herring og UPS som oppdaterte hvor pakken befant seg til en hver tid :)

 

Jeg fikk en pakke fra AFPoS idag, jeg fikk et trackingnummer fra Royal Mail og et fra Parcel2Go, pakken ble tydeligvis fraktet med Parcelforce og det var Posten som leverte den til meg.

Tok nøyaktig en uke fra dagen jeg bestilte til jeg fikk de,

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt er Parcel2Go/Parcelforce bare fraktmanagementselskaper, altså selskaper som ordner med alt papirarbeidet og organiseringen rundt pakkene. Selve frakten skjer via DHL, TNT, Royal Mail, Posten, UPS osv, alt avhengig av hva man betaler for.

Var ihvertfall det inntrykket jeg fikk da jeg sjekket opp i det, fordi Posten bestemte seg for å være kjipe og kalle pakken min en "bedriftspakke", selv om Parcelforce hadde merket den som "Home delivery EU".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...