Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler det en del av det sitatet i signaturen din, Anewz, eller er det bare jeg som ikke får det til å gå opp?

 

Jepp, manglet et par ord der! ;) Takk for at du la merke til det, har en tendens til å legge merke til alle andres signaturer - men ikke min egen.

 

Kjøpte meg en flanellbukse i dag, hvor vanskelig er det for en skredder/sy-dame å fikse litt på den? Hovedsak legger/lengde.

 

Husk å ikke gå helt Follestad-Emil på de leggene, flanell skal i mine øyne ikke være så tight nede ved leggene.

 

Hehe, ta det med ro - holder meg vekke fra Emil-legger.

 

Sier gutten som ville ha alle bukser lagd etter Snake-modellene til Acne? :S

 

Nå sitter vel ikke Snake-modellen til Acne på han, som den gjør på deg. Har kanskje noe med det å gjøre, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Edit: Fikk ikke med meg den nye siden.

 

Godt å høre, Anus, min bukse fra OJ sitter akkurat slik jeg vil.

Hvor får dere bruk for flanellbuksene egentlig? Jeg kjøpt min for en måned siden, og har kun brukt den i litt "finere" (bursdager etc.) selskap, men får meg ikke til å bruke den på BI.

 

 

 

Ja, det er ikke så dumt skrevet, men bildet er jo helt bak mål.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Sier gutten som ville ha alle bukser lagd etter Snake-modellene til Acne? :S

Trodde jeg både ved en smiley og en kommentar til fkm (om jeg husker riktig) sitt innlegg hadde gjort det klart at det var en spøk på bakgrunn av mine problemer med å finne bukser som er smale nok. Det var absolutt ingenting seriøst i det, for å ha gjøre det helt klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...