Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende i Norge?

 

Det selges noen modeller her, men jeg mistenker at 9kg sendt fra England ikke er gratis.

Gå på loppemarkeder osv. Gamle Amerika kofferter veier en del. Har selv en som står i stuen.

De ser også kulere ut når de faktisk er gamle og brukte imo.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende i Norge?

 

Det selges noen modeller her, men jeg mistenker at 9kg sendt fra England ikke er gratis.

Gå på loppemarkeder osv. Gamle Amerika kofferter veier en del. Har selv en som står i stuen.

De ser også kulere ut når de faktisk er gamle og brukte imo.

 

 

Har vært på en del loppemarkeder, og stikker regelmessing innom bruktbutikker, men finner aldri noe jeg vil ha.

 

 

Lenke til kommentar

Kjøpte blant annet tweed buksa som er vist i follestadbloggen i dag, Oscar Jones.

 

Den kjennes fantastisk ut :) vanvittig bra passaform.

 

Tweedbukse? Oscar Jones?

 

Det eneste jeg ser på Follestadbloggen er en flanellbukse, som jeg gjetter på er fra Oscar Jacobson....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men det pleier jo av og til å komme noen kupongkoder. Fordelen for min del er at jeg da vet at det er trygt å kjøpe derifra. Men tenker på butikker som eHaberdasher, Shopthefinest osv. Liker godt å handle slike ting der. Har aldri kjøpt et skjerf til full pris, og tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det heller, dersom det ikke er snakk om et impulskjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...