Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Heeeey, I'm Back (I'm Back!) :p

 

tumblr_lpsl9eIrtw1qgig3a.jpg

 

Denne gangen handler det om jeans, mere bestemt str. derav.

 

Jeg har funnet ut at jeg er ganske brei og kort i jeansveien, og har vanskeligheter med å finne jeans som passer. Ved å bestille online etter mye prøving og feiling har jeg funnet ut at 32 SHORT er en allright str.

 

Dette er det ingen butikker som har ser det ut som. Jeg trenger virkelig hjelp med å finne noen som fører 33 SHORT.

 

JEg vil at jeansene skal passe slik:

 

Duck-and-Cover-Jeans.jpg

 

duck-and-cover-asos-distressed-jeans-duck-cover-kryton-easy-loose-jean.jpg

 

 

Har funnet at vanlig lengde så "sagger" liksom buksene rundt balle og rompe, slik at det ser ut som jeg har bleie eller noe sånt. Ser greit ut etter nyvask, men etter litt bruk sagger det igjen. Så jeg trenger 33 SHORT.

 

Hvor finner jeg shawt? :grumpy:

 

edit: pluss at vanlig 32 så er jeansene alt for lange for meg også :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter en god og varm vinterjakke. Peacoaten jeg har blir nemlig altfor tynn når gradestokken kryper forbi 10 minus. Det jeg i hovedsak ser etter er en tykk og varm duffelcoat eller peacoat, hvis ikke noe annet kan være aktuelt? Noen forslag?

 

Hva synes dere om denne fra Filippa K? Noen som har prøvd den og kan si noe om tykkelsen?

Jeg liker den, men da jeg prøvde den, syntes jeg den var litt vel lang for min smak. Veldig pen farge da---og som han over sier, så er den nok ganske god og varm.

 

Prøvde den i dag, den virket dessverre ikke overbevisende varm. Andre forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...