Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jakka er fæl, men husker vi diskuterte det her tidligere i år og da var det visst opptil flere som eide dette makkverket.

 

Så jakka er nok en hit her inne, og hvis det er alt som betyr noe for deg så er det vel ikke noe å lure på :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jakka er fæl, men husker vi diskuterte det her tidligere i år og da var det visst opptil flere som eide dette makkverket.

 

Så jakka er nok en hit her inne, og hvis det er alt som betyr noe for deg så er det vel ikke noe å lure på :p

Absolutt ikke alt som betyr noe. Jeg liker den godt selv, og ser på jakken som veldig praktisk ifh veldig mange andre jakker. Passer meget godt til mitt bruk og Har den perfekte balansen mellom pen og praktisk i mine øyne.

 

La meg omformulere spørsmålet mitt. Jeg liker denne voksjakken veldig godt, men er bildet inni noe som bør stoppe meg i å kjøpe den, eller ikke?

Lenke til kommentar

Noen synspunkter på å kjøpe den jakka her? Ser etter en høstjakke for tiden, og hadde egentlig veldig lyst på Bedale-modellen i olivenfarge, men så nå har de kommet med et flott bilde midt inni jakken. Noen som synes noe om det? Yay, nay? Selv likte jeg det litt, da jeg har flere hunder selv osvosv. Dog, ikke av samme rase som på bildet. Men er det dritharry tror jeg at jeg lar være.

 

Jeg som vanligvis er en medium tenke jeg skulle kjøpe den i 38". Tror dere det vil passe?

 

e: og lukter voksjakker noe?

Har en olivengrønn voksjakke fra Barbour selv, og det er en av favorittjakkene mine. Veldig allsidig jakke, og synes absolutt du burde kjøpe den. Når det gjelder printet så har den jo sin sjarm, og er jo uansett ikke mange som kommer til å legge merke til det. Men som HenrikC sa; Liker du det, så kjøp det. Voksjakker lukter litt ja, spesielt når de er helt nye, men etterhvert legger man ikke merke til det med mindre man lukter på den.

Lenke til kommentar

Noen synspunkter på å kjøpe den jakka her? Ser etter en høstjakke for tiden, og hadde egentlig veldig lyst på Bedale-modellen i olivenfarge, men så nå har de kommet med et flott bilde midt inni jakken. Noen som synes noe om det? Yay, nay? Selv likte jeg det litt, da jeg har flere hunder selv osvosv. Dog, ikke av samme rase som på bildet. Men er det dritharry tror jeg at jeg lar være.

 

Jeg som vanligvis er en medium tenke jeg skulle kjøpe den i 38". Tror dere det vil passe?

 

e: og lukter voksjakker noe?

 

Drit i hvordan den ser ut inni, du skal jo ikke gå med den vrengt. Barbour har litt rare størrelser. De fleste jakkene deres er ganske små i størrelsene, mens noen er vanlige. Bedale er vel ganske liten i størrelsen, så du burde hvertfall vurdere å gå ned en str. fra det du vanligvis bruker.

Lenke til kommentar

depeche: Samme her. Måtte ned i small på Liddesdalen min, og da passet den fint. Armene er dog et hint korte, men det er samme lengde på både small, medium og large, så det hadde ikke hjulpet. Lurer dog på å gå for medium med Bedale for å kunne ha litt ekstra plass til tykkere gensere under.

Lenke til kommentar

Hei. Begynner på ny skole til høten, og tenkte å bruke anledningen til å kjøpe en ny bag. Har sett på noen, men problemet er at jeg har et litt stivt budsjett om vi skal si det sånn. Ser etter en fin "messenger-bag" til litt over tusenlappen. Noen ideer?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...