Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Like smakløs fra den kanten som alltid ser jeg. Men det var vel intet annet å vente, var det vel?

 

Det eneste som er smakløst her, er deg. Selv om jeg ikke har noen nasjonalfølelse til Norge, tror du jeg støtter terrosisme? Dust.

Nasjonalfølelse? Hva med medmenneskelighet og respekt? Over 10 personer er drept. Idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på Karl Johan når det smalt. Fy faen i helvete, jeg er redd.

 

Heldigvis har jeg greid å komme meg hjem. Ruten på bygget jeg befant meg i ble blåst ut.

 

Ringer fortsatt i ørene og kroppen skjelver lett.

 

Pingle. Jeg har kontor rett ved. Vinduene knuste, bygget ristet, men det var rett tilbake til lunchen da sjokket forsvant. Gotta move on.

Forventer du premie i posten? Du må takle at folk tar dette her forskjellig.

 

 

Like smakløs fra den kanten som alltid ser jeg. Men det var vel intet annet å vente, var det vel?

 

Det eneste som er smakløst her, er deg. Selv om jeg ikke har noen nasjonalfølelse til Norge, tror du jeg støtter terrosisme? Dust.

Nasjonalfølelse? Hva med medmenneskelighet og respekt? Over 10 personer er drept. Idiot.

 

 

Idioti^2. Les.

Lenke til kommentar

Er i Trondheim, men reiser i morra, noen som hadde orket å tipse meg om noen butikker worth visiting? Skal ha en blazer, budsjett 2k.

 

I Trondheim?

 

Ja? Har ikke mye tid før jeg drar, så rekker bare noen få butikker. :)

 

Kanskje Bogart har salg.

 

Si meg, hvis du ikke har noen nasjonalfølelse for Norge, hvor legger du igjen disse følelsene? I et annet land eller i en annet plagg?

 

Helt riktig, et annet land.

Lenke til kommentar

Statsborgerskap skulle jeg selvsagt ha skrevet...

 

Hvorfor "ser det ikke ut som at jeg har veldig mye norsk nasjonalfølelse"? Hva har Berlusconi med dette å gjøre egentlig?

 

For øvrig så er det Padre Puglisi som er avbildet, en prest som prøvde å bekjempet mafiaen og særs Cosa Nostra - Født og oppvokst i knallharde kår i Brancaccio...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilket land og hvorfor? Vurdert å bytte nasjonalitet?

 

Hvorfor skal jeg vurdere det, når jeg er sveitsisk statsborger? Eneste grunnen til at jeg bor i Norge, er at pappa er diplomat, og har jobbet som utenrikstjenestemann i Norge siden jeg var bitteliten.

Lenke til kommentar

1. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om du har mye norsk nasjonalfølelse, men når profilbildet ditt er av Derossi, en italiensk fotballspiller som spiller for asroma, brukernavnet ditt er kallenavnet for Asroma, et lag i Italia, og signaturen din er på latin så tenkte jeg kanskje at nasjonalfølelsen din var mer italiensk enn norsk. Dog kan jeg selvfølgelig ikke vite det. :thumbup:

2. Jeg snakket om det andre profilbildet ditt som jeg er ganske sikker på er av Silvio Berlusconi. Link til sammenligning http://www.repubblica.it/2009/06/sezioni/politica/berlusconi-divorzio-11/pezzo-andrews/pezzo-andrews.html?rss

Bildet av berlusconi har ikke noe med saken å gjøre, men jeg bare lurte på om bildet var ment seriøst. Jeg synes nemlig det er veldig vanskelig å respektere personer som liker eller beundrer berlusconi.

:)

Edit: la til smiley for vennlighetens skyld

Endret av Von-Matterhorn
Lenke til kommentar

1. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om du har mye norsk nasjonalfølelse, men når profilbildet ditt er av Derossi, en italiensk fotballspiller som spiller for asroma, brukernavnet ditt er kallenavnet for Asroma, et lag i Italia, og signaturen din er på latin så tenkte jeg kanskje at nasjonalfølelsen din var mer italiensk enn norsk. Dog kan jeg selvfølgelig ikke vite det.

Det er klart at jeg elsker Italia, men jeg ville aldri ha byttet nasjonalitet hvis det hadde gått an. Jeg er stolt av å være Norsk, selv om vi er en uttørka og stiv befolkning.

 

2. Jeg snakket om det andre profilbildet ditt som jeg er ganske sikker på er av Silvio Berlusconi. Link til sammenligning http://www.repubblica.it/2009/06/sezioni/politica/berlusconi-divorzio-11/pezzo-andrews/pezzo-andrews.html?rss

Rart, her må la repubblica for en gangs skyld ha vekslet mellom bilde og navn, for mitt bilde er hentet fra filmen Alla Luce del Sole.

 

Bildet av berlusconi har ikke noe med saken å gjøre, men jeg bare lurte på om bildet var ment seriøst. Jeg synes nemlig det er veldig vanskelig å respektere personer som liker eller beundrer berlusconi.

Jeg verken liker eller beundrer Berlusconi, men han fascinerer meg så absolutt, for meg er han mer en underholder enn en politiker. Dog så skal det sant sies at han er det eneste alternativet i dagens form, rasisten Bossi eller fascisten Fini er jeg selvsagt ingen fan av.

Lenke til kommentar

Noen synspunkter på å kjøpe den jakka her? Ser etter en høstjakke for tiden, og hadde egentlig veldig lyst på Bedale-modellen i olivenfarge, men så nå har de kommet med et flott bilde midt inni jakken. Noen som synes noe om det? Yay, nay? Selv likte jeg det litt, da jeg har flere hunder selv osvosv. Dog, ikke av samme rase som på bildet. Men er det dritharry tror jeg at jeg lar være.

 

Jeg som vanligvis er en medium tenke jeg skulle kjøpe den i 38". Tror dere det vil passe?

 

e: og lukter voksjakker noe?

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...