Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt!

Så en jente som gikk med en seilerjakke forleden. Jeg skjønner ikke hva de tenker med når de går slik i opptil flere kuldegrader.

 

Bare sånn at det er nevnt: det er jo ikke umulig å ha noe tjukt under seilerjakka. De fleste jeg har sett med seilerjakke har tross alt tatt i litt ekstra og kjøpt den omtrent tre størrelser for stor, så det burde være god plass til en god tjukkegenser under uten at det nødvendigvis synes utenpå. Ikke at det ser mindre teit ut eller er sannsynlig, men det er jo mulig.

 

Jeg har mista vinterjakka mi, og i mangel på handlelyst har jeg derfor brukt regnjakke (lignende denne, bare i svart) med strikkagenser under). Ikke akkurat pent eller noe, men jeg er ikke en idiot, og har altså kledd meg skikkelig selv om det ikke ser sånn ut.

Lenke til kommentar

Det går selvsagt an, cricket. Du har i tillegg en god unnskyldning for å bruke den jakken, siden din primære vinterjakke har forsvunnet. Det hender jeg også må improvisere litt av og til.

 

SLIguy: Det er klart det er folk her med god tilgjengelighet til penger.

Men tror det handler en del om prioritering også. Selv lever jeg veldig lite, men drar ikke ut på byen hver bidige helg.

Det gjør ikke jeg heller, og jeg prioriterer selv klær fremfor mye annet.

Lenke til kommentar

Det går selvsagt an, cricket. Du har i tillegg en god unnskyldning for å bruke den jakken, siden din primære vinterjakke har forsvunnet. Det hender jeg også må improvisere litt av og til.

 

 

Hehe, god og god... Det er kanskje en god unnskyldning de første to-tre ukene, men nå er det vel omtrent fire mnd siden jakka forsvant i forbindelse med flytting, så jeg har hatt good tid på meg :p

 

Men helledussen, jeg går stort sett til og fra jobb, så det er grenser for hvor mange som ser meg. Dessuten er regnjakka vindtett og vanntett, og det er et stort pluss! :)

Lenke til kommentar

Fordi staten stjeler penger fra oss.

Man er fullt klar over at staten skal ha sin del av kaken, når man bestiller fra utlandet.

 

På en annen side, så er det merkelig at grensen ikke har blitt hevet med tanke på hvor lenge denne 200,- grensen har vært.

 

Fordi det holder statsbedriften Posten igang......

 

 

Posten har så vidt jeg vet hele tiden vært for en heving av tollgrensen, sist gang til 1000 kroner i 2003. De tjener ikke godt med penger på det og vil så klart mye heller ha økt netthandel og trafikk generelt. Dette er bare en gjetning, men den egentlige grunnen ligger antageligvis nærmere beskyttelse av norsk detaljhandel.

Lenke til kommentar

Still ... limo liksom? Seriøst? Er det normalt, eller har jeg blitt en kjip einstøing i en alder av 20 år? :p

Tror jeg har et litt anstrengt forhold til penger. Kan f.eks. gjerne bruke flere timer på å bestemme meg for om jeg skal kjøpe noe eller ikke, selv om jeg egentlig vet jeg kommer til å gjøre det uansett.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Kom noen fantastisk harry fyrer i en hummer-limo midt inn i folkemengden hvor vi sto fulle og fine og sendte opp fyrverkeri på nyttårs. Det var så fryktelig innlysende at de ville at ALLE skulle se dem :p

 

Hun ene feite jenta som satt på prøvde å ta champagneflaska mi og! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...