Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig ville jeg ventet med røde bukser til snøen forsvinner, men nå aner jeg jo ikke hvordan værforholdene er der du bor..Ellers ser jeg for meg at det kan funke bra.

Det er dessverre litt snø ute. :/

 

Jeg prøver uansett. Det får bære eller briste. Heldigvis er det heller få som vet hva som passer når, eller hvordan et godt antrekk skal se ut for den saks skyld.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

For det første skjønner jeg ikke hvordan du kan mene at en brun bukse på vinteren er mindre pen enn en rød bukse. Brun cordfløyel synes jeg er pent, for eksempel.

 

For det andre så sammenlignet jeg ikke hans antrekk med et Carlings-antrekk, men at det minner meg om folk som har på seg det samme uansett om det er vinter eller sommer. Eksempelvis røde bukser, fordi de i mangel av enten klær eller peiling tar den på seg fordi den er "kul". Og de som gjør det, er ofte de som går i chinos fra Carlings, boblejakke og hettegenser. See my point?

Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

 

Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det :p

Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

 

Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=16967472

Det har jeg allerede gjort, så kan du spare deg bryderiet. De buksene er mørkere enn de ser ut på bildet forresten.

Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

 

Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=16967472

Det har jeg allerede gjort, så kan du spare deg bryderiet. De buksene er mørkere enn de ser ut på bildet forresten.

 

 

Beige:

Beige_SR9706.jpg

 

Brun:

26%20dark%20brown.jpg

Lenke til kommentar

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

For det første skjønner jeg ikke hvordan du kan mene at en brun bukse på vinteren er mindre pen enn en rød bukse. Brun cordfløyel synes jeg er pent, for eksempel.

 

For det andre så sammenlignet jeg ikke hans antrekk med et Carlings-antrekk, men at det minner meg om folk som har på seg det samme uansett om det er vinter eller sommer. Eksempelvis røde bukser, fordi de i mangel av enten klær eller peiling tar den på seg fordi den er "kul". Og de som gjør det, er ofte de som går i chinos fra Carlings, boblejakke og hettegenser. See my point?

Selvfølgelig er brune bukser, spesielt brune cordfløyels pent. Men favoriseringen av rødt i dette tilfellet var mest grunnet en ferskt bilde i hodet av en kar jeg så for en stund tilbake med nettopp denne komboen, og det så helt jævlig ut. Men har selv brune cords jeg er veldig glad i (og ingen røde bukser), bare så automatisk for meg denne katastrofen av en kar jeg så her om dagen.

Ser for øvrig poenget ditt, men jeg har totalt sluttet å la fjortisser diktete hva jeg liker eller ikke liker. De blir aldri så kule som meg uansett. :cool:

 

Enig med både Winston (og Dandy). Brun slår rød på vinteren (anytime egentlig) for min del.

 

Dandy: Av mine utallige skjorter er det to fra HM som sitter best av alle. Ville nesten anbefalt den ene til lokeland, siden jeg vet han har nogenlunde samme kropp som meg.

Interesting! Driver du med bodybuilding altså? :tease:

 

Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse.

Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke.

 

Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det :p

Do it! :p Har aldri sagt jeg ikke liker brune bukser, faktisk liker jeg det betraktelig bedre enn røde (fungerer kun i 1 av 10 tilfeller imo). Men når man er i 100% sommermodus er rødt tiltalende.

Bah, vil ha sommer og farger! Har ikke vært ute på 2 uker, så jeg sitter bare hjemme å later som om det er sommer! :cool:

Edit: Hadde for øvrig akkurat tenkt til å si det samme om fargen på den buksen ...

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Interesting! Driver du med bodybuilding altså? :tease:

54kg og 183cm gjør at small passer i fit, mens large hadde vært ønskelig i lengden. Spørs om jeg gidder å prøve å få tatt et fitpic nå, siden skjortene er i helt jævlig kvalitet (100% bomull) og ikke veldig pene. Passformen er dog helt nydelige etter mine preferanser.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...