Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er et bare jeg som syns at disse var så ille? :ermm:

 

Den beige syns jeg var meget pen.

Personlig ville jeg aldri ha bestilt fra en side med så mange grove skrivefeil.

 

Tittelen fikk meg også til å undre litt: "Duble Belted Half-Trench Coat Jacket Blazers". Er dette ett produkt eller flere? Hadde vært morsomt å se kombinasjonen :p.

Endret av ranvier
Lenke til kommentar

Haha, ja det kunne blitt ett interessant produkt.

 

Så at de var alt for trange i ermene, så vil aldri få inn armene mine der uansett. Men for den prisen ser den jo bedre ut enn det man får kjøpt på H&M og andre billige butikker.

 

Bebeluv: Rettet.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ville sprettet av logoen på den beige.

Bling er jo kult!

Ehm.

 

Syns jakkene jevnt over var stilige. Alt avhengig, så klart, men på rett person og i rett størrelse (ser ut som de fort kan bli vanskelig å lukke med mindre man er radmager?) hadde ikke jeg reagert negativt iallefall.

Lenke til kommentar

Ser jo billigere ut enn ei hore langs kaien, for å være ærlig. Fikk litt pakistaner vibber (om dere skjønner hva jeg mener).

Kan forsikre deg om at du ikke fikk det på grunn av jakkene, da jeg har tilgode å se noen av det folkeslaget med en trench. Men kan skjønne du får det av måten de skriver på. Special price for you my friend :!:

Lenke til kommentar

Har bestilt en del fra SF og alt har gått greit før. Men er 2 pakker jeg bestilte for omtrent 2 måneder siden som jeg ikke har fått.

 

Den ene har jeg gjort en helt latterlig tabbe på. Glemte navn på adressen og snakket med postmannen som ikke kan huske en slik pakke som han hadde sendt i retur. Den andre har ikke kommet og alt skal være i orden. Har stort sett fått alt annet innen maks 2 uker.

 

Begge skal være gode selgere. Jeg prøver å finne ut hva jeg kan gjøre med den pakken uten navn. Har kontaktet posten uten at de viste noe(regnet med den ble sendt i retur). Selger sier han ikke har fått den tilbake. Den siste får jeg vell bare vente på.

 

Ingen av pakkene er sendt med tracking selv om selgeren skrev de skulle sende meg tracking number.

 

Noen med erfaringer?

Endret av jendoriluka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...