hvorre Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Da så, når du sier det på den måten skal jeg selvsagt respektere det Gratulerer, forresten!
AT1S Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Da så, når du sier det på den måten skal jeg selvsagt respektere det Gratulerer, forresten! Takk for det! Når den tiden kommer at vi får til et skikkelig treff for en gangs skyld, kan jeg jo bryte isen med å fortelle hvilket magasin det er
AT1S Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Gatebil magazine am i right? Morsom du! Holder meg til mote @Thrice: Vi må samle guttene en dag, vi må jo feire litt at jeg nå er halvveis til 40! 1
thrice Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg er da alltids klar til å samles igjen. Jeg er ledig på lørdag hvis jeg ikke må være hos onkel hele helgen. Var ute i oslo på lørdag, men da var jo alle bortreist så vidt jeg vet. Endret 9. august 2010 av thrice
thrice Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Chill. Ble forresten ranet på lørdag på vei til nach. Er avhengig av at banken sender meg kortet mitt før helgen :/
Noburu Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 De har vel salg til de har fått bort det de skal. Det var i hverfall en del på 50% på lørdag
Eirik Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Hvor får jeg tak i mengder sokker til lav pris? Gjerne 50-pakk-type
Vertical^ Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Dressman, H&M, eller Cubus pleier å ha 5pk eller 10pk sokker til en veldig ålreit pris. Tror ikke du finner 50pk
Vertical^ Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Har de sokker på biltema? Like dumt som at Spaceworld skulle solgt burgere Men virker sannsynlig. Biltema og Clas Ohlson selger jo nesten alt.
nybb Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Jeg handlet sokker hos Biltema en gang for et års tid siden ja.. de har t-skjorter óg!
SML Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 (endret) Tviler ikke... Sist jeg var på H&M solgte de 5 packs for 50 kroner, prisen for 50 par er ikke så altfor mye da. Vil også gratulerer Charles Bass med jobben ! Endret 9. august 2010 av SML
SML Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 Jeg er fulltidsansatt sjefredaktør i et magasin nå, så takket med glede nei til skoleplass
Kavinsky Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Chill. Ble forresten ranet på lørdag på vei til nach. Er avhengig av at banken sender meg kortet mitt før helgen :/ Lulz, er ikke ledig på lørdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå