Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@nybb: jaja, whatever - du stikker jo til usa snart uansett du... :closedeyes:

 

Skal til London neste torsdag (12.-17. aug.) :wee: Har vært der en gang tidligere, i 2006. Tar i mot butikk-tips og/eller tips om andre skjulte skatter som byen har å by på, med glede. London har jo så mye å by på - men det finns jo bakgater etc. som har spesial-butikker og den slags, som ikke er så lett å finne.

Lenke til kommentar

Tenkte det var greit å ta det her, isteden for å opprette et nytt emne; noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite bukser? Da helst chinos-lignende saker. Vil helst kjøpe i butikk så jeg får prøvd dem først, men om dere har noen norske sider med noe som kan være interessant, så tar jeg gjerne i mot det også.

Mine nærmeste byer er Larvik og Skien, og jeg har lett ganske godt begge steder uten hell. Er ikke interessert i Valient-chinosen på Carlings om den finnes i hvit, dårlig passform og størrelsesutvalg.

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

I morgen, 08:00 sharp stikker jeg til motebyen selv, Paris <3 Noen her jeg kjenner som har noen ønsker?

 

Når kommer du hjem? Jeg begynner å bli friskere, så vi har en del å ta igjen!

 

Og hvis du tilfelidigvis er innom G. Detou kan du godt kjøpe med litt tapioca maltodextrin, lol.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tenkte det var greit å ta det her, isteden for å opprette et nytt emne; noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite bukser? Da helst chinos-lignende saker. Vil helst kjøpe i butikk så jeg får prøvd dem først, men om dere har noen norske sider med noe som kan være interessant, så tar jeg gjerne i mot det også.

Mine nærmeste byer er Larvik og Skien, og jeg har lett ganske godt begge steder uten hell. Er ikke interessert i Valient-chinosen på Carlings om den finnes i hvit, dårlig passform og størrelsesutvalg.

På forhånd takk! :)

 

Tja Volt er jo et forslag hvor du kan finne flere typer hvite bukser. Volt er kanskje i Tønsberg også?

Lenke til kommentar

Tenkte det var greit å ta det her, isteden for å opprette et nytt emne; noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite bukser? Da helst chinos-lignende saker. Vil helst kjøpe i butikk så jeg får prøvd dem først, men om dere har noen norske sider med noe som kan være interessant, så tar jeg gjerne i mot det også.

Mine nærmeste byer er Larvik og Skien, og jeg har lett ganske godt begge steder uten hell. Er ikke interessert i Valient-chinosen på Carlings om den finnes i hvit, dårlig passform og størrelsesutvalg.

På forhånd takk! :)

 

Da tror jeg du skal lete godt. Sesongen er over for hvite chinos og jeans. Men hvis du fremdeles vil ha kan det hende du finner noen på salget på www.ralphlauren.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...