Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror ikke martin808 var seriøs (for ser du ikke at det er photoshoppa burde du ikke kunne se hva du skriver her engang), tror heller han mente det som en morsomt kommentar med mangel av en smiley for å signalisere det.

Endret av lokeland
Skrevet

Tenker på når jeg skal fikse det.

Ja, fortsatt. Hvordan har du lyst at resultatet skal bli? Har du krøller? Er håret slitt/tørt?

Generelt synes jeg halvlangt tykt hår er finest når det får legge seg noenlunde fritt. Ikke legg det bakover i sleik eller noe sånt, i alle fall.

Hvis du synes håret bruser seg mye (hvis du har fall eller krøller, feks) kan du bruke et produkt som samler krøllene og demper flyvehår.

Uansett, det enkleste er å spørre en frisør. Da kan du også få demonstrert metoder for å få håret slik du vil.

Beklager at jeg ikke spessiserte så mye, visste ikke at det hadde så mye å si. Håret er vanlig, nogenlunde mye volum og relativt rett. Takk for hjelpa, setter pris på det.

Skrevet

Tror ikke martin808 var seriøs (for ser du ikke at det er photoshoppa burde du ikke kunne se hva du skriver her engang), tror heller han mente det som en morsomt kommentar med mangel av en smiley for å signalisere det.

ok, jeg tror jeg skjønte det, jeg kjenner Martin.

Skrevet

Herregud norsk politi er så noobs. Eneste de trenger å gjøre er å forstørre bildet og se refleksjonen av butikkvinduene ovenfor. Så forstørre enda nærmere mot bilspeilene. Deretter forstørre enda mer så man kan sjåførens førerkort. Gz...

Skrevet (endret)

Herregud norsk politi er så noobs. Eneste de trenger å gjøre er å forstørre bildet og se refleksjonen av butikkvinduene ovenfor. Så forstørre enda nærmere mot bilspeilene. Deretter forstørre enda mer så man kan sjåførens førerkort. Gz...

CSI:Oslo

Gogo!

Endret av Vertical^
Skrevet

:ph34r:

Skrevet

Overhørte ei jente som skulle forklare hvorfor hun mente at en fyr var usikker på seg selv, og det eneste argumentet hun kom opp med var at han alltid var pent kledd.

Tenk over det neste gang du finner ut at du skal kle deg litt ordentlig, er det virkelig verdt det? :p

Skrevet

Var hun blond?

Ganske sikkert, var en blondine og en brunette som satt bak meg på bussen, antagelig den blondes utsagn.

Skrevet (endret)

Var hun blond?

Ganske sikkert, var en blondine og en brunette som satt bak meg på bussen, antagelig den blondes utsagn.

Blondiners logikk, priceless :love:

EDIT: Lys blond om man skal være spesifikk ;)

Endret av Nash
Skrevet

Overhørte ei jente som skulle forklare hvorfor hun mente at en fyr var usikker på seg selv, og det eneste argumentet hun kom opp med var at han alltid var pent kledd.

Tenk over det neste gang du finner ut at du skal kle deg litt ordentlig, er det virkelig verdt det? :p

Øøh, what? Når begynte klesstil og selvsikkerhet å henge sammen på den måten? :p

Skrevet

Hun mente sikkert at gutten ikke tør å se annerledes ut, for i hennes øyne er det sikkerstikk å gå pent kledd hele tiden.. sikkert.

Skrevet

Det finnes nok de som bruker alt de har av penger på dyre klær for å skape et bedre bilde av seg selv fordi de er usikre på seg selv og ikke har et godt selvbilde. Men faktum er man lyver bare for seg selv. Og hvor mange gjelder dette? Ytterst, ytterst få - vil jeg tro. De fleste failer nok også.

Skrevet

2010.jpg

• Liker 3
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Det finnes nok de som bruker alt de har av penger på dyre klær for å skape et bedre bilde av seg selv fordi de er usikre på seg selv og ikke har et godt selvbilde. Men faktum er man lyver bare for seg selv. Og hvor mange gjelder dette? Ytterst, ytterst få - vil jeg tro. De fleste failer nok også.

Kan ikke annet enn si meg enig i akkurat dette.

Når jeg var på klassetur til Roma fortalte foreleseren vår på over 70 at det var veldig vanlig for "de fleste" i Italia (eller sikkert Roma da, hva vet vel jeg) å se bra ut når man var ute. Image var kongen, på en måte. Mens hvis man kom hjem til menneskene levde de som regel ganske stusslig til, iallefall sammenlignet med hvordan de ellers kledde seg. Alle skulle liksom vise hvor velstående de var gjennom bekledningen.

Uansett!

Siden jeg jobber på bensinstasjon møter jeg jo, mildt sagt, en god blanding av folk. Derfor hender det av og til at det kommer innom noen som er som du beskriver - veldig godt kledd, eller iallefall kledd med dyre og synlige merker, men som ikke later til å nesten ha noen form for ryggrad i det hele tatt. Litt spesielt, men jeg tror så absolutt at usikkerhet er noe som lyser igjennom når folk snakker, hvordan de oppfører seg, hvor de ser, hva de sier og så videre. Så da kan det være samme hvor godt pakka inn av dyre merker de er.

Skrevet

Kan nok hende det stemmer, men en annen forklaring jeg harhørt på hvorfor de lever såpass stusselig i forhold til det vi stort sett gjør her i landet, er at de tilbringer veldig mye mindre tid i hjemmet enn det vi gjør i Norge, ettersom været er såpass mye bedre og varmere...men klart, klær er jo en måte å vise at man har kontroll på seg selv og livet sitt. Men i mine øyne handler det mer om selvrespekt en slevsikkerhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...