Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig. Trodde asiatene var små jeg. Men det jeg reagerte mest på var forholdet mellom bredden langs skulderen og rundt brystet. Kanskje jeg bare trenger å pumpe litt mer vekter. :hmm:

Skrevet (endret)

Merkelig. Trodde asiatene var små jeg. Men det jeg reagerte mest på var forholdet mellom bredden langs skulderen og rundt brystet. Kanskje jeg bare trenger å pumpe litt mer vekter. :hmm:

Jeg bestilte en jakke fra yesstyle. Reagerte også på de "store" målene. Men skal love deg en ting, stort var det ikke :p

Endret av robbsi
Skrevet

Jeg bestilte en jakke fra yesstyle. Reagerte også på de "store" målene. Men skal love deg en ting, stort var det ikke :p

Så du mener at v-necken kanskje kan funke?

Modellen ser jo ikke akkurat svær ut.

thrice: Lucky &%¤#@..!

Skrevet

Da bestilles det! 4-5 ukers leveringstid er virkelig ondskapsfullt. :(

Jeg vet! Men det er verdt det. Men husk å legge på en cm eller to rundt halsen ^^

Haha, det merka jeg fort :p Slet plutselig med å kneppe igjen den øverste knappen, når jeg fikk min første skjorte fra Tailorstore.

Skrevet

Da jeg bestilte skjorte nummer 2, la jeg på 2 cm, og den sitter nå perfekt på hele kroppen, så nå har jeg optimale mål på skjortene jeg bestiller derifra :) Første skjorte er jo en "test", det er det jo alltid. Det finnes alltid noe å rette på hvis man har tid.

Skrevet

Ettersom dette bare er casual skjorte tror jeg ikke at jeg noen gang kommer til å kneppe den helt opp uansett :p

Snakker ikke Tom Ford-utringing, men litt luft på kassa må man jo ha. Men et godt tips er jo! Husker jeg vokste fra den ene penskjorta mi som jeg ble nødt til å bruke i en konfirmasjon. Trodde jeg skulle besvime av oxygenmangel.

Tror det blir en clean, lyseblå skjorte med kontraststoffer til festligheter neste gang.

Skrevet

Greit nok, men synes ikke han har noe karisma i det hele tatt. Virket som en superkjip type utifra det lilla han sa i den snutten.

Tja, han jobber jo i det minste med det. Tar på seg moteoppdrag og snakker med pressen.

Og lokeland, ja jeg kan være enig at G-star ikke er førsteprioritet, men man kan jo ikke akkurat velge? Det er jo de som kommer til deg. Jeg hadde selv gjort det, han tjener jo millioner på avtalen, så why not? :thumbup:

Skrevet

Så du mener at v-necken kanskje kan funke?

Modellen ser jo ikke akkurat svær ut.

thrice: Lucky &%¤#@..!

Jeg skal ikke si noe. Men han gutten på bildene ser ikke så fryktelig stor ut da...? Hvis du ser på deg selv med ca. samme kroppsfassong som han skal det vel gå greit?

Hvis du kan japansk så er det andre mål helt nederst på siden :whistle:

Skrevet (endret)

thrice: Han er større enn meg ihvertfall. Bare sliter litt med å finne en fin, billig, navy v-neck i min size, men det er var ikke mye å finne på yesstyle.com ser det ut til.

Japansk kan jeg desverre lite av :p Men skjønner at det står at den er 50cm over brystet. Jeg er 50cm om jeg måler helt bak til ryggen. Og 58 i armlengde, så armlengden er ihvertfall grei.

Jeg må ihvertfall få brukt den hersens 10 dollars kupongkoden før den 14. juli! :p

Mchansern: Han har nok så mye penger at han lett kan velge å takke nei og gå videre med integriteten sin i behold, men jeg regner med det er en del sterke krefter rundt han også.

Endret av lokeland
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Går navy dress greit til bryllup når jeg er brudens bror? Og hvor får man tak i fine ensfargede shortser i området rundt oslo sentrum? Noen merker utenom H&M, Acne, Filippa K og NN.07 som jeg bør ta en titt på?

Skrevet

De har noen fine på Volt, husker ikke merket da. Men jeg syns fitten var god hvert fall.

Navy dress, bør går fint vil jeg tro.

Men i sommerbryllup anbefales vel litt lysere dresser? En grå kanskje? Men er jo ikke alle som har skapet fult av dresser, så lenge den ikke er sort går det nok bra. Og ikke lysegul osv, you get my point.

Skrevet (endret)

Hvor i alle dager handler man fra Uniqlo? På hjemmesidene eksisterer det jo ikke handlemuligheter, i tillegg til at utvalget er dårlig.

Om det har low-class rykte i utlandet har lite og si, for jeg er så sjeldent i utlandet uansett. :) Det er jo ikke snakk om en cashmere v-neck heller. :p

Edit: Fikk mail fra Tailor Store om at målene mine var en god del utenfor det normale, så jeg ble nødt til å bekrefte det. God kundeservice. Svarte med "det er en grunn til at jeg bestiller fra Tailor Store :)".

Endret av lokeland
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

PatSharpX: Jeg trenger uansett en ny dress, og jeg synes navy er det peneste.

Skrevet

Uniqlo har skikkelig low class rykte på seg i utlandet.

Jaha? Trodde det bare var en slags japansk H&M / Zara.

Spør en som bor i New York og som har litt peiling, så blir du slått ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...