Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Brunt er det sikreste. Passer til det meste unntatt sort. Navy er også et greit valg.

Endret av Slettet+987123897
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*pirk* Merket heter Sebago *pirk*

But what he said^. Bruker selv navy sko til beige chinos (gjerne med noe med blått i på overkroppen), men skulle gjerne hatt et par brune seilersko (og loafers for øvrig) til jeans da navy sko + jeans ikke er en topp-combo.

Endret av lokeland
Skrevet (endret)

Jeg har besøkt Freeport, de hadde ganske gode priser. Sjekk ut J. Lindeberg, Filippa K og Whyred når du er der.

Flere som nyter sommeren? Sitter i Tønsberg nå, ute på seilforeningen og slapper av. Seilte fra Arendal og hit i går og på torsdag, og skal ta bussen hjem igjen i dag. Nydelig sommervær! Snart Hove også, men først skal jeg bo på seilerhytta i Arendal. Det er en egen øy, og eneste jeg må gjøre er å passe bittelitt på kiosken. Digg!

Mulig jeg stikker innom en dag! Tror pappa er på vei nedover kysten, så jeg regner med å hoppe på noen dager denne uken, og vi ligger alltid på seilerhytta noen dager!

Må bare få stresset meg hjem fra sommerhuset vårt først :p

Endret av fkm
Skrevet

Jeg har besøkt Freeport, de hadde ganske gode priser. Sjekk ut J. Lindeberg, Filippa K og Whyred når du er der.

Flere som nyter sommeren? Sitter i Tønsberg nå, ute på seilforeningen og slapper av. Seilte fra Arendal og hit i går og på torsdag, og skal ta bussen hjem igjen i dag. Nydelig sommervær! Snart Hove også, men først skal jeg bo på seilerhytta i Arendal. Det er en egen øy, og eneste jeg må gjøre er å passe bittelitt på kiosken. Digg!

Mulig jeg stikker innom en dag! Tror pappa er på vei nedover kysten, så jeg regner med å hoppe på noen dager denne uken, og vi ligger alltid på seilerhytta noen dager!

Må bare få stresset meg hjem fra sommerhuset vårt først :p

Vil du ha meg med?

Skrevet (endret)

Selvfølgelig :p Det kan være pappa må jobbe en uke eller to ekstra, men da tar vi hytta i stedet!

Edit: lol, jeg har akkurat sett på en brytekamp om den siste chorizopølsen på vip-loungen jeg sitter på :p

Endret av fkm
Skrevet

Selvfølgelig :p Det kan være pappa må jobbe en uke eller to ekstra, men da tar vi hytta i stedet!

Edit: lol, jeg har akkurat sett på en brytekamp om den siste chorizopølsen på vip-loungen jeg sitter på :p

Er med på hytte eller båttur, jeg!

Skrevet

Hehe, enig. Hva er egentlig bakgrunnen til Avataret? Et slags mote merket jeg har gått glip av?

Må være et merke Christian Audigier har laget ;)

Skrevet

Hehe, enig. Hva er egentlig bakgrunnen til Avataret? Et slags mote merket jeg har gått glip av?

Må være et merke Christian Audigier har laget ;)

Christian Audigier :nei:

Skrevet (endret)

http://www.tineye.com/search/30052ac60e1a7561848fa15ea8102ab820500d78/

Konseptet er tydeligvis ikke nytt. Men la nå bare dem få ha sin greie.

Blir vel som om jeg skulle ha bilde av slektsvåpenet til benkestokk slekta.

Kanskje de kommer fra samme slekt? Lite sannsynlig ettersom det er avbildet en mann og ikke et symbol.

Det er jo bare å søke opp historiske personer for å se om noen matcher karen på bildet. Prosjekt til de med fritidsproblemer.

Endret av lokeland
Skrevet

Jeg regner med at dere som har så sterke meninger om det meste har noe dere skulle ha sagt om hvordan jenter ser ut også. Jeg har i utgangspunktet ganske kort hår, typ ned til kjevebeinet, og vurderer å klippe meg kortere. Samtidig har jeg ikke så lyst til å virke frastøtende på det motsatte kjønn.

Sååå, meninger, plz?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...