Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men du svarte ikke på spørsmålene mine

Åssen fikser man det?

1: Farg opp igjen buksa. 2: Kan ikke unngå det med mindre den blir liggende i skapet. Tviler på at det fins en "quick fix" for dette.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jeg får sånne hvite slitte merker på raw denim jeansen min. bla med beinet, glidelåsen, og lommene. Åssen fikser man og unngår det?

Lurer på det samme selv. Mine kjære foreldre vasket mine bukser på 40 grader idag, uten å fortelle meg det. Faen heller, og så var det første vasken også :hrm::hrm:

Skrevet

Noen som har tips til forskjellige nettbutikker hvor de selger smykker. Alle prisklasser og alle typer smykker. (Ved unntak av disse perle og skjell smykkene alle fjortiser går med)

Skrevet

Hvilken skjorte sammen med mørke jeans (Acne max raw)?

Filippa K-skjorten er slags navy-gra, mens Dukes-skjorten er grå (og slimmmere enn Filippa K-skjorten)

post-120651-1277122527,0606_thumb.jpg

Skrevet

Jeg personlig syntes Ole Lyngaard smykker er utrolig pene. Vet ikke om hvem av de overnevnte som fører det, men Mestergull fører det mange steder hvertfall.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Tips til smykker du synes er fine? Trenger inspirasjon! :thumbup:

Jeg liker smykker som ser personlige ut, ikke noe som skriker "se på meg, se på meg! Fashion fashion!" osv. :b Kult om det ser ut som du har hatt smykket lenge og sånn.

Skrevet

Dagen min har gått brått fra bra til elendig. Har klasseavslutning om litt over 3 timer. Tok fram et par hvite skjorter, for å sjekke ut størrelser. Hva finner jeg ut?

Joda! Ingen av skjortene passer! Må komme meg fort som faen til byen å få kjøpt en enkel hvit skjorte. Jeg er alene hjemme, og jeg får hverken tak i mamma eller pappa :wallbash:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Båtsko - jeg trenger jo strengt tatt noen som kan gå til "alle" klærne jeg planlegger å bruke i sommer. Hvilken farge er sikker, sånn sett? Brune? Grå? Hvite? Blå?

Skrevet (endret)

Navy eller brun :) Personlig syns jeg Sebago Docksides i "Dark Brow Nubuck" er meget pene. Sperry Topsiders i semsket marineblå er også veldig fine.

Endret av Kavinsky
Skrevet

Hvilken skjorte sammen med mørke jeans (Acne max raw)?

Filippa K-skjorten er slags navy-gra, mens Dukes-skjorten er grå (og slimmmere enn Filippa K-skjorten)

post-120651-1277122527,0606_thumb.jpg

Den grå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...