Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Kjapt: Blir det for tight med finskjorte under en crewneck longsleeve?

post-86885-1276957697,6035_thumb.jpg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Hm, det ante meg. Måtte prøve det jeg hadde liggende. Har ingen cardican, ingen v-halset longsleeve eller lignende. Urk.

Skrevet

Siden jeg ikke fikk svar i BI tråden så må jeg spørre her. Det er en stund siden jeg søkte nå, noen her som veit fremgangsmåten på å sende inn vitnemålet til BI? Det er snakk om Oslo, om det har noe å si.

Skrevet

Hyggelig å komme hjem fra frisøren, skinned når mor og søsster begynner å gråte imens far slenger på med nazistiske setninger :new_woot:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva syns folk om komboen svart dressbukse, hvit skjorte, svart slips og vest?

Til festbruk, altså.

Endret av Beges
Skrevet (endret)

Perosnelig liker jeg ikke vest i det hele tatt :dontgetit: , men det ser fint ut på noen, mens harry ut på andre.

Endret av Hugol
Skrevet

Hyggelig å komme hjem fra frisøren, skinned når mor og søsster begynner å gråte imens far slenger på med nazistiske setninger :new_woot:

Haha, fy faen! :!: gråt hun sånn seriøst? Hvor gammel er du? ;)

Skrevet (endret)

Siden jeg ikke fikk svar i BI tråden så må jeg spørre her. Det er en stund siden jeg søkte nå, noen her som veit fremgangsmåten på å sende inn vitnemålet til BI? Det er snakk om Oslo, om det har noe å si.

Siden du har søkt antar jeg at du har fått papirer som sier at vitnemål må værel evert innen da og da? Det eneste du må gjøre da er å sende en kopi av vitnemålet(Husk rett kopi bevitnes stempel) per post til BI.

Endret av WallStreet
Skrevet

Haha, fy faen! :!: gråt hun sånn seriøst? Hvor gammel er du? ;)

16. Søsster er 18. Hadde ganske fint hår før. Fin sleik og egentlig ganske harmonisk, men orket ikke den 10 minutterslange sessionen meg hår fiksing om morgenen og dusjing av det etc.

jaja :cool:

Skrevet

Adressen er:

Handelshøyskolen BI i Oslo

Nydalsveien 37

0484 Oslo

I tillegg ville jeg merket konvolutten med "Opptak til [studiet du har som førstevalg]"

Sees 16. august da regner jeg med :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Oppbretta ermer sånn at skjorta under syns eller ikke? Er usikker. Sjekk bildetråden for bilde. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...