Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så sikker på om det er bra eller ikke :ermm:

"Man kjører opp og ned stripa, eller stå parrkert, vindu mot vindu, plassen er alt marrkert! (...)Bakseter med jenter såvidt over seksten, pigg oppå og lang i nakken, den klassiske sveisen!" :w00t:

bowcool_1.gif

Tror nok treffet blir i Oslo ja hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vertical,

Haha nei. Jeg har til gode å føle meg utrygg der. Tror det morsomste jeg noen sinne har sett var på Tjernet i fjor(lokal badeplass). Da var det en tenåring som fløy rundt med nunchako og fektet med seg selv. Var en slik wannnabe gangster.

Endret av thrice
Skrevet

Er Jessheim noe ála løveparken i Danmark sted? Den man kan kjøre bil igjenom? Er det stor fare for å bli overfalt av rånere og slik?

:p

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ahh, det visste jeg ikke..

Trodde Jessheim var større enn som så.

@ KongKake

Haha :D

Du burde passe deg for eventuelle drive by's når du passerer Jessheim.

Endret av Vertical^
Skrevet

Er Jessheim noe ála løveparken i Danmark sted? Den man kan kjøre bil igjenom? Er det stor fare for å bli overfalt av rånere og slik?

Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne :p

Skrevet

Ikke begynn, kake...jeg ble overfalt av en ape der som liten og har fortsatt traumer..:p

Haha, det var dagens! :love:

Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne :p

dont%20feed%20the%20animals.jpg

Skrevet

Ikke begynn, kake...jeg ble overfalt av en ape der som liten og har fortsatt traumer..:p

Haha, stakkars. :p

Da tror jeg at jeg IKKE skal dit. Er det et folkeslag jeg er lei av, så er det rånere. :ermm:

Skrevet

Da tror jeg at jeg IKKE skal dit. Er det et folkeslag jeg er lei av, så er det rånere. :ermm:

Ikke hør for mye på meg, for jeg har aldri vært der :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...