thrice Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Er ikke så sikker på om det er bra eller ikke "Man kjører opp og ned stripa, eller stå parrkert, vindu mot vindu, plassen er alt marrkert! (...)Bakseter med jenter såvidt over seksten, pigg oppå og lang i nakken, den klassiske sveisen!" Tror nok treffet blir i Oslo ja hehe
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Aaah, alt det som er blitt skrevet i det siste bare bekrefter det jeg har trodd om Jessheim...
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Haha, enig. Jeg lurer på om jeg skal dra ditt på sightseeing en dag
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Da må du møte meg utenfor Jessheim, for innenfor låser jeg ikke opp bildørene 4
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Da må du møte meg utenfor Jessheim, for innenfor låser jeg ikke opp bildørene HAHA, den likte jeg =D
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, i mine øyne(selv om jeg aldri har satt mine føtter der): ja..litt som Jevnaker, kan jeg tenke meg? Om noen vet hvor det er...
thrice Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Vertical, Haha nei. Jeg har til gode å føle meg utrygg der. Tror det morsomste jeg noen sinne har sett var på Tjernet i fjor(lokal badeplass). Da var det en tenåring som fløy rundt med nunchako og fektet med seg selv. Var en slik wannnabe gangster. Endret 10. juni 2010 av thrice
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Haha Har selv bare vært på Jessheim storsenter, og aldri i byen. Kanskje jeg burde være glad for det?
KKake Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Er Jessheim noe ála løveparken i Danmark sted? Den man kan kjøre bil igjenom? Er det stor fare for å bli overfalt av rånere og slik? 1
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ahh, det visste jeg ikke.. Trodde Jessheim var større enn som så. @ KongKake Haha Du burde passe deg for eventuelle drive by's når du passerer Jessheim. Endret 10. juni 2010 av Vertical^
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Ikke begynn, kake...jeg ble overfalt av en ape der som liten og har fortsatt traumer..
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Er Jessheim noe ála løveparken i Danmark sted? Den man kan kjøre bil igjenom? Er det stor fare for å bli overfalt av rånere og slik? Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne
AT1S Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Ikke begynn, kake...jeg ble overfalt av en ape der som liten og har fortsatt traumer.. Haha, det var dagens! Er Jessheim noe ála løveparken i Danmark sted? Den man kan kjøre bil igjenom? Er det stor fare for å bli overfalt av rånere og slik? Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne
KKake Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Ikke begynn, kake...jeg ble overfalt av en ape der som liten og har fortsatt traumer.. Haha, stakkars. Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne Da tror jeg at jeg IKKE skal dit. Er det et folkeslag jeg er lei av, så er det rånere.
fkm Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Haha, det er sånn jeg ser det for meg hvertfall! Tror man er safe så lenge man ikke mater rånerne Da tror jeg at jeg IKKE skal dit. Er det et folkeslag jeg er lei av, så er det rånere. Ikke hør for mye på meg, for jeg har aldri vært der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå