Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å faktisk kjøpe den trenchcoaten jeg postet bilde av tidligere. Alle mål passer, men chest-størrelsen skjønner jeg ingenting av, for US XS er 100cm i brystet. Det kan da ikke stemme? Jeg mener, jeg er jo bare 77cm.

Legger meg en link for å få en bedre idé: http://global.ebay.com/Men_Slim_Fit_Front_Button_Fashion_Trench_Coat_MUS_XS/280512796779/item

Det hørtes rart ut, det tilsvarer jo nesten 40tommer.

Jeg lurer virkelig på hvordan de har målt. Men er fristet til å prøve. Det er jo ikke snakk om mye, og er jeg heldig kan det jo ende opp med å være et godt kjøp.

Hvorre: Makes no sense :confused:

Endret av lokeland
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til den prisen hadde jeg bare kastet inn en bestilling/bud...er jo i praksis nada! I verste fall kan du jo selge den eller gi den bort igjen :p

Skrevet

Done. :)

Hvordan var det tollen beregna verdien? Inkludert frakt? Isåfall tenker jeg jeg prøver å få selger til å skru ned prisen om jeg vinner den (eller en av de mange andre :p).

Skrevet

Done. :)

Hvordan var det tollen beregna verdien? Inkludert frakt? Isåfall tenker jeg jeg prøver å få selger til å skru ned prisen om jeg vinner den (eller en av de mange andre :p).

Om varen koster under 200,- men frakten gjør at den overskrider, så har det ingen ting å si.

Koster varen over 200,- så betaler du mva på frakten også.

No stress. Disse kinesiske ebay kontoene merker pakkene lave nok til å slippe tollen. Snakker av erfaringer.

Skrevet

Hva pokker? Polo i dress og en slaskete joggebukse. Ser ikke helt hvorfor noen skulle ønske å bruke en slik bukse om man skal bevege seg heller. Og popped collars over nesten hele rekka.

Skrevet

Ok, tror jeg trenger litt hjelp.. Har sagt ja til å være med på gardeball, fordi fyren trenge date, og det serveres gratis mat. Tenkte ikke over at dette var en.. voldsomt formell greie. (Det er dansekurs i forkant, haha.) Uansett, har aldri vært noe særlig gjenger på skoleball og den slags, og vet egentlig ikke helt hva som er greia. (Og jeg kan ihvertfall ikke danse!). Usikker på om jeg har noe som passer. De to kjolene jeg har, som jeg tenker meg at kan funke, er begge relativt korte, litt over knærna. Blir dette for, vel, dristig? Alternativ en er en svart kjole med noe blondegreier øverst, og litt skinnende og vid nederst. Den andre har mønster som minner litt om en gammel gardin, har litt gammeldags form, men er igrunn ganske pen.

Noen som har vært på gardeball før? Hva går jentene i?

Skrevet

På ball går man i ballkjole. Nå kan man vel trekke definisjonen av hva som er en ballkjole ganske langt, men den skal hvertfall ha en viss grad av formalitet.

Skrevet

På ball går man i ballkjole. Nå kan man vel trekke definisjonen av hva som er en ballkjole ganske langt, men den skal hvertfall ha en viss grad av formalitet.

Hvor går grensa mellom ballkjole og finkjole, er vel spørsmålet mitt.

Skrevet (endret)

Er den kort, så er det ikke ballkjole, den må være lang, helst ensfarget vil jeg si (ikke mønstre osv. ihvertfall)

Tenker noe som f.eks. disse da...

r0nor7.jpg

Jeg har sett en del bilder og hørt en del fra gardeballet, og det er relativt stivt.

Endret av multisync

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...