lokeland Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Vurderer å faktisk kjøpe den trenchcoaten jeg postet bilde av tidligere. Alle mål passer, men chest-størrelsen skjønner jeg ingenting av, for US XS er 100cm i brystet. Det kan da ikke stemme? Jeg mener, jeg er jo bare 77cm. Legger meg en link for å få en bedre idé: http://global.ebay.com/Men_Slim_Fit_Front_Button_Fashion_Trench_Coat_MUS_XS/280512796779/item Det hørtes rart ut, det tilsvarer jo nesten 40tommer. Jeg lurer virkelig på hvordan de har målt. Men er fristet til å prøve. Det er jo ikke snakk om mye, og er jeg heldig kan det jo ende opp med å være et godt kjøp. Hvorre: Makes no sense Endret 2. juni 2010 av lokeland
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Til den prisen hadde jeg bare kastet inn en bestilling/bud...er jo i praksis nada! I verste fall kan du jo selge den eller gi den bort igjen
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Done. Hvordan var det tollen beregna verdien? Inkludert frakt? Isåfall tenker jeg jeg prøver å få selger til å skru ned prisen om jeg vinner den (eller en av de mange andre ).
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Du kan jo sjekke om du finner noe her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1152559
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ser ut til at det skal gå bra Hvis ikke så blir det bare ca. 11% i moms + gebyr, og det er jo ikke alt for ille. Endret 2. juni 2010 av lokeland
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Done. Hvordan var det tollen beregna verdien? Inkludert frakt? Isåfall tenker jeg jeg prøver å få selger til å skru ned prisen om jeg vinner den (eller en av de mange andre ). Om varen koster under 200,- men frakten gjør at den overskrider, så har det ingen ting å si. Koster varen over 200,- så betaler du mva på frakten også. No stress. Disse kinesiske ebay kontoene merker pakkene lave nok til å slippe tollen. Snakker av erfaringer.
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ikke ifølge kalkulatoren Valgte ytterjakke. Endret 2. juni 2010 av lokeland
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Skjønner godt du sier det, for svaret mitt ga lite mening ettersom jeg leste feil i posten din. Beklager!
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Det går bra. Bare si ifra om det er noe er du lurer på
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 RL Style Guide kanskje noen kan hente noen tips derifra?
Atald Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Hva pokker? Polo i dress og en slaskete joggebukse. Ser ikke helt hvorfor noen skulle ønske å bruke en slik bukse om man skal bevege seg heller. Og popped collars over nesten hele rekka.
fkm Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Man vet at man ikke skal følge en style guide når 4/5 antrekk har pique med popped collar
.sere Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Ok, tror jeg trenger litt hjelp.. Har sagt ja til å være med på gardeball, fordi fyren trenge date, og det serveres gratis mat. Tenkte ikke over at dette var en.. voldsomt formell greie. (Det er dansekurs i forkant, haha.) Uansett, har aldri vært noe særlig gjenger på skoleball og den slags, og vet egentlig ikke helt hva som er greia. (Og jeg kan ihvertfall ikke danse!). Usikker på om jeg har noe som passer. De to kjolene jeg har, som jeg tenker meg at kan funke, er begge relativt korte, litt over knærna. Blir dette for, vel, dristig? Alternativ en er en svart kjole med noe blondegreier øverst, og litt skinnende og vid nederst. Den andre har mønster som minner litt om en gammel gardin, har litt gammeldags form, men er igrunn ganske pen. Noen som har vært på gardeball før? Hva går jentene i?
fkm Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 På ball går man i ballkjole. Nå kan man vel trekke definisjonen av hva som er en ballkjole ganske langt, men den skal hvertfall ha en viss grad av formalitet.
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 I den styleguiden var det nå noen ting som var brukendes (uten at jeg leste noe særlig, bladde bare kjapt ned)
.sere Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 På ball går man i ballkjole. Nå kan man vel trekke definisjonen av hva som er en ballkjole ganske langt, men den skal hvertfall ha en viss grad av formalitet. Hvor går grensa mellom ballkjole og finkjole, er vel spørsmålet mitt.
multisync Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er den kort, så er det ikke ballkjole, den må være lang, helst ensfarget vil jeg si (ikke mønstre osv. ihvertfall) Tenker noe som f.eks. disse da... Jeg har sett en del bilder og hørt en del fra gardeballet, og det er relativt stivt. Endret 2. juni 2010 av multisync
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå