Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nå er jeg jo litt vel partisk, pga det er dama, men jeg får sakte men sikkert påvirke henne og få henne over på bedre tanker. ;)

 

Silkepinne: Nja, kommer ann på, har selv en v-hals fra PRL som jeg opplever som ganske slim.

 

Er forøvrig den v-halsen jeg har fått et hull i stoffet. Litt skuffende etter tja under et års moderat bruk (dvs ikke brukt så ofte) når man har betalt en 1400 kroner for genseren. Jaja, jeg har noen andre som har lidd samme skjebne, så da får vi samle de opp og ta de til en systue eller lignende i Bergen.

 

Hvis noen har noen tips til hvor jeg skal ta dem, så er de tipsene velkomne.

Lenke til kommentar

Hvordan vasket du den genseren?

 

Jeg har faktisk ikke vasket den ennå. Det høres ganske rart ut, men jeg lufter den, og bruker den ikke så ofte, så lukt er ikke noe problem, ikke er den blitt skitten heller. (faktisk!)

 

Så hullet må ha komt fra generell bruk/evt slitasje.

 

Den kan ikke vaskes i maskin, men må på renseri, derfor har jeg vært litt tiltakløs med å vaske den. Greit nok, den kan sikkert vaskes for hånd, men det har jeg altså ikke gjort, da jeg ikke helt har sett behovet.

 

Kruuger: Bers? Regner med du tenker på beige. Tja, ToS har vel jakker i 3-4000 kroners klassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...