Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå har jeg en brøkdel av de pengene en slik peacoat koster. Men begynner som lærling til høsten, og med en inntekt på rundt 10.000,- - 12.000,-/mnd mens jeg bor hjemme skal jeg få råd til en Burberry-peacoat. :p

 

Welcome to the world of Master Card?

Lenke til kommentar

Den dagen jeg får mamma til å godta at jeg får meg en tileggskort for å kjøpe en peacoat til 4k snør det i helvette og vel så det. :p Så er nok best å vente til i høst. :) Vil bare gjøre litt research på forhånd.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Jeg så at dePt hadde kjøpt seg en nydelig bag fra Saddleback Leather og vurderer noe sånt noe jeg også, though til en lavere pris. Noen som har forslag? Må være plass til laptop og et par bøker, evt vannflaske og lignende. Altså, ikke noe lignende disse Calvin Klein messengerbagene som mange har.

Lenke til kommentar

Jeg så at dePt hadde kjøpt seg en nydelig bag fra Saddleback Leather og vurderer noe sånt noe jeg også, though til en lavere pris. Noen som har forslag? Må være plass til laptop og et par bøker, evt vannflaske og lignende. Altså, ikke noe lignende disse Calvin Klein messengerbagene som mange har.

 

Lykke til med å finne en skikkelig skinnbag til en billigere penge. Jeg var på leting et par mnd. etter alternativer, men fant ingenting som ligner i kvalitet. Saddleback har jo en "messenger bag" og en "thin briefcase" som du sikkert får plass til et par bøker og en vannflaske oppi samt en mindre laptop. De er noe billigere men kvalitet koster fortsatt :p

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...