Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker...

Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Skoen er en oppdatert versjon av adidas mest suksessfulle kjøresko.

Uhm, har adidas laget noen skikkelige kjøresko?

Where?

Kjøp Sparco, mye bedre.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
iPod Nano er snasen, jeg truet meg selv med at jeg snart måtte begynne å handle gadgets om jeg ikke fant blazeren jeg ville ha så nå har jeg trøstebestilt den sorte. Det at den er 'annerledes' varer vel i omtrent to og en halv uke, men verden vil bedras og jeg er en aktiv deltaker...

Bestile du 4GB versjonen? Håper den er like tynn som den ser ut til å være på apple.no — dersom jeg skal ha den rundt halsen under en genser f.eks. vil jeg helst at den ikke skal synes så veldig. Men jaja, nå er det bare å vente på at den skal komme — den matcher jo også PSPen! :)

Hvordan har du tenkt å ha den rundt halsen?

Skrevet

Hvordan har du tenkt å ha den rundt halsen?

Med denne?

Skrevet

Where?

Kjøp Sparco, mye bedre.

:shrug:

Skrevet

Where?

Kjøp Sparco, mye bedre.

jada..

59541-p.jpg

men sorte er mye tøffere

Skrevet
jada..

*http://www.zappos.com/images/289/128289/59541-p.jpg*

men sorte er mye tøffere

Åja, trodde du mente ordentlige kjøresko jeg, det er noe dritt å gå med. :wee:

Skrevet
jada..

*http://www.zappos.com/images/289/128289/59541-p.jpg*

men sorte er mye tøffere

Åja, trodde du mente ordentlige kjøresko jeg, det er noe dritt å gå med. :wee:

Boots.

Skrevet

Unnskyld at jeg humrer litt i skjegget. Men er du seriøs eller er du selvironisk eller?

Skrevet (endret)

Gjemme den praktfulle smaragden? Hah, seriøst. Burde heller teipe den til pannen!

Endret av dD.
Skrevet

Jeg har aldri likt prangende merkeklær. Det eneste unntaket i garderoben min er en genser med Paul & Shark skrevet over hele armen.

Jeg kan heller ikke fordra å gå med det alle andre gjør (på gymnaset gikk man med Lacoste/JL(ugh...)/Armani/D&G osv.)

Jeg holder meg til Cerutti 1881, Pringle of Scotland, Kenzo (Homme seff), Paul & Shark, Wolsey, Burlington, Gardeur og Brax.

Skrevet (endret)
Hva synes dere om disse skoene da?

Tenkte jeg skulle kjøpe den øverste.

LINK

Sånne ønsker jeg meg og :dribble:

EDIT: Har nesten sånne, men uten borrelås og de greiene der.

puma_kartcatmidv_meny.jpg

Endret av Vero_NiCa
Skrevet
Det eneste som er in fra Goodyear på denne tiden av året er de nye piggfri dekkene.

Jeg vet - de skoene der har jeg bare ikke falt for..

Unnskyld at jeg humrer litt i skjegget. Men er du seriøs eller er du selvironisk eller?
Hvorfor er han ikke seriøs? :S
Skrevet (endret)

iPod Nano var ekstremt stilig. Spørs nok ikke om jeg kommer til å bytte ut min 4GB Mini med en slik en etterhvert ja. Men nå om dagen tar det opp nok plass å slenge rundt med PSPen.

Var som nevnt tidligere en liten tur i Oslo igår, og fikk kjøpt meg denne:

http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family

Ganske fornøyd igrunn ;)

EDIT: Ved nærmere ettersyn virker det som om det ikke er denne allikevel. Den som er på Polo siden er visstnok 100% bomull, mens min er av Merino ull og angora...

Endret av GTS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...