Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se utviklingen til denne spilleren

post-196918-0-08620900-1360134857_thumb.png

 

Så vurdere eg å kjøpe inn denne, som makker.

post-196918-0-78087300-1360134910_thumb.png

 

Tror og håper dette kan bli en solid duo fremmover

 

Du burde kanskje skaffe en rask midtstopper også, om ikke backene dine er rask, siden begge disse stopperne ikke er spesielt hurtig, eller har god posisjonering

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at klubben din må ha ihvertfall 4,5 stjerner for at dette på noen som helst skal være mulig.

 

Var ikke sånn på 12ern som eg husker. Ska jo bare ha en middels klubb i Asia, Amerika eller noe sånt

 

Hvordan kan klubber øke inntektene dine? Farmerklubber øker vel ikke direkte. :p

 

Type M.United har i Asia. Syke inntekter på draktsalg der

Lenke til kommentar

Kan jeg ikke spørre spillrene om de kan ta et år til som spillere? Klose vil legge opp etter sesongen, men han har spilt så sykt bra for meg og jeg vil ha han iallefall en sesong til :( Synes å huske man kunne gjøre det på en tidl ver

 

2 sesongen ferdig, veeeldig fornøyd, har nesten vanilla Everton squad (førstelag iaff) hvis du ser bort fra Klose og det mest geniale kjøpet jeg har gjort første sesongen Dario Conca (helt genial på midten, virkelig å anbefale) har også strandberg som kjøp og Bochetti som free, men regner nesten ikke free som kjøp hehe. Kom på en overraskende 2 plass etter en forykende avslutning, tok nesten første for City sløste nesten bort en 13 poengs ledelse, endte 2 poeng etter dem og hele 8 poeng foran United. Slått ut i semien i Europa Leage av Porto (3-2 sammenlagt) så fornøyd. Håper jeg får litt penger å kjøpe for, for mine spillere begynner å ta på årene. Osman må ut av førstelaget, Klose legger opp (*Sadface*) Jags begynner å ta på årene (men forstsatt genial enda)

 

Har noen ungdomspillere som begynner å take shape. Barkley har spilt så og si fast i hele sesongen og begynner å bli stor, skal begynne å bruke George Green neste sesong.

 

Oh yeah 218 mill å bruke, trengen en decent poacher og winger (MR) noen som har noen å anbefale? er i 2014

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Typ samarbeid med kokkosklubb i USA eller Asia.

Aha. Har 4* selv, så kan vel nesten prøve!

 

Denne spilleren kreve 150 tusen kvar veke og usikker kor mye eg må ut med for å få han. Men er veldig usikker på om han er vært å satse på? Han har fart og avsluttning, men er ikkje mye annet.

 

post-196918-0-12826800-1360165746_thumb.jpg

Nei.

Lenke til kommentar

Kjøpte Destro som Poacher og Stindl som winger, hadde egentlig ikke råd til begge så måtte selge Gibson for å få nok. Håper det ikke biter meg i rumpa senere hhe

 

Whops glemte jeg hentet Eduardo fra free transfer :p jaja blir bare kamp om den ene spissplassen min mellom Jelavic, Destro og Eduardo. Vellios får vel spille i cupkamper

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor jeg kan se hvilken farmerklubb jeg har? Hadde Manchester United, men plutselig så jeg at alternativet der jeg kan be styret skaffe farmerklubb dukket opp igjen. Kan virke som jeg plutselig har mistet United som farmerklubb?

 

Tør ikke helt velge en ny før jeg er sikker på at jeg har mistet de :p

 

Edit: Fant jaggu meg ut av det, bare å klikke på linken når de kommer med en anbefaling. Fant også ut at united ikke er farmerklubb men moderklubb, jeje! Takk til meg selv

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...