Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig aldri noe særlig problem med det der...

 

Det er jo et velkjent bug, men det skal jo være fikset i følge Si games. Må finne ut hva som gjør det om det er noe eg gjør feil. Gikk tilbake til FM12 tidligere pga dette, men Fm13 er jo et bedre spill. Tok forresten over Villarreal etter Malaga i Liga Adelante, der gikk det kjempe fint. 9 kamper, 8-1-0. 1 mål i mot. Der sluttet innleggene i en periode :hm:

Lenke til kommentar

Ser det er flere som nevner dette med problemer med både scoringer på innlegg/dødball og skudd i treverket. Har egentlig funnet ut at det er umulig å markere spillere slik jeg vil, sitter her og løper nesten ut på banen for å gjøre en bedre jobb. Selv om jeg har mannsmarkering og press hardere så får ofte motstander løpe over halve banen før noen prøver seg, og innlegg på bakerste stolpe er jo nødt til å bli mål hver gang...

 

Har forøvrig startet en ny save med burton, spiller i npower league 2, vil ikke si at jeg brillierer der enda akkurat :p

Lenke til kommentar

God start på 2013 sesongen med Everton. Hentet inn Klose (genial fyr) som jeg skal bruke som enslig poacher på topp, har også Jelavic der så skal bruke dem begge i et slags rotasjonsystem, Jelvic har vært skadet de første kampene så Klose har startet alle og scoret 3 mål. Hentet også inn Sebastian Kehl fra Dortmund for å få mer bredde på midten. Fikk også overraskende Bochetti inn. Går rett inn på laget sammen med Jagielka og Strandberg på midtforsvaret. Solgte Hibbert i slutten av sesongen for 14 mill til Swansea så hentet inn Mathias Abel for å ha backup på høyresiden, bruker som regel Coleman der fast og Phil Neville (gammel, men god) i et rotasjonsystem. Alle signeringen har vært free :D

 

Solgte Mirallas til Stoke for 72.5 mill, han var ok for meg, men fikk tilbudet og pengene har jeg bruk for (sliter økonomisk)

 

Vunnet alle 3 kamper jeg har spilt så langt. 1-0 B Swansea, 2-0 H mot West Ham og 3-2 B mot Newcastle, ikke de beste lagene, men viser laget har potensiale til å nå samme ligaplassering hvis ikke bedre i år (5 plass)

 

Møter Dnipro, Dortmund og Ajax i Europa League gruppe, håper å komme videre i gruppen, men både Dortmund og Ajax er skumle å møte, men tror iallefall jeg går videre med Dortmund.

Lenke til kommentar

Hvor mye er det man egentlig skal få for tv rettigheter og sånt? Kom på 5 plass første sesong med Everton og jeg fikk 500 mill :O

 

Må være en feil i spillet, for sjekket finanser og står ikke noe om at jeg fikk så mye he

 

Hvis jeg ikke tar helt feil er dette en sum du får i løpet av hele året, ikke noe du får på en gang. Hvis du sjekker TV-inntektene fra i fjor burde det være en tilsvarende sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...