Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikkert feil forum, men tenkte dette ville treffe bedre her enn på filmforumet. Mange av dere kjenner sikkert til Pure Pwnage, hvis ikke har du gått glipp av noe! Gutta har vært inaktive et par år nå, men har endelig kommet ut av hula for å lage en helaftens spillefilm. Filmer er ikke gratis, så de har startet en fundraiser for å få prosjektet i gang.

 

http://www.indiegogo.com/purepwnage?c=home

 

 

Vet ikke med dere, men jeg er supergira! Spre ordet til alle deres venner, og spytt i noen kroner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"We've made web episodes with a budget of ten dollars. We've made TV episodes with a budget of a million."

 

Hvis dette er pekepinn på noe så er det vel at man burde gi dem så lite penger som mulig... :p Første sesong av webserien var genial, alt de lagde etter budsjettene ble større (sesong 2, tv-serien) har jo sugd.

Lenke til kommentar

Hva forventer du når serien skal sendes på TV? Alt skal endres og tilpasses tv seerne. Når de selv står for produksjon av filmen kan de bestemme alt selv og da vil filmen bli som web serien som de sier.

Hvorfor så defensiv? :(

 

Det eneste jeg har gjort er å påpeke at i PP's tilfelle har kvaliteten vært omvendt proporsjonal med budsjettet. Dette gjør sitatet over morsomt sammen med påstanden deres om "more money=more awesome" når det gjelder filmen.

 

Jeg kunne hvertfall ikke brydd meg mindre om handlingen foregår i Sør Korea eller i nabolaget til Geoff i Toronto, og tror dette har svært lite å si for kvaliteten på underholdningen :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke defansiv, jeg påpeker en selvfølge når det gjelder produksjon av underholdning. Enten det er film, spill eller noe annet. Se på hvor ødelagt alle spillene EA gir ut er. Hadde DICE startet en kickstarter for BF3 hadde vi kanskje fått en skikkelig etterfølger til BF2. Utgivere og investorer vil endre på innholdet for at det skal nå X kundegruppe osv så i denne sammenhengen er mer penger = mer awesome så lenge det er ingen utgivere som kan ødelegge filmen.

 

Klart kan de lage god underholdning uten et budsjett som web-serien er bevis på. Men med mer penger kan de gjøre mer ut av filmen, bedre utstyr og det å reise verden rundt å møte andre profesjonelle gamere.

Lenke til kommentar

Hva forventer du når serien skal sendes på TV? Alt skal endres og tilpasses tv seerne. Når de selv står for produksjon av filmen kan de bestemme alt selv og da vil filmen bli som web serien som de sier.

Hvorfor så defensiv? :(

 

Det eneste jeg har gjort er å påpeke at i PP's tilfelle har kvaliteten vært omvendt proporsjonal med budsjettet. Dette gjør sitatet over morsomt sammen med påstanden deres om "more money=more awesome" når det gjelder filmen.

 

Jeg kunne hvertfall ikke brydd meg mindre om handlingen foregår i Sør Korea eller i nabolaget til Geoff i Toronto, og tror dette har svært lite å si for kvaliteten på underholdningen :)

 

True. Men nå vil de ikke være bundet av et tvselskap som tenker serrtall. Hvis de vil ha dette "up on the big screens" trengs det penger. Tenk hvor fett det hadde vært å se Pure Pwnage på kino i Norge! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...