Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye hvile får man av å sitte på benk/reserver? Hender at jeg må bruke fitness-kort selv om de har fått hvile, og da har de ikke hatt spesielt lav fitness. Er snakk om nyinnkjøpte spillere, og ingen har vel ligget under 80.

Lager forresten dette nå.

Skrevet

Hei. Går det ikke an å spille 2 player på ultimate team lenger? Nå tenker jeg at meg og en kompis bygger et lag sammen og han spiller som gjest.

Skrevet

Latterlig at dess bedre lag jeg har, dess vanskeligere er det å spille. En gjennombruddspasning så er motstanderen igjennom, skjer nesten hver gang. Låg på 1,3 baklengs per kamp, etter at jeg har fått spillere til 1 mill mer ligger det på 3,5 baklengs per kamp. Messi klarer heller ingenting

Skrevet (endret)

Var det så lurt å kjøpe Messi like før TOTY kommer ut da? Vil ikke de fleste spillere synke drastisk i pris da?

Endret av EAga
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Latterlig at dess bedre lag jeg har, dess vanskeligere er det å spille. En gjennombruddspasning så er motstanderen igjennom, skjer nesten hver gang. Låg på 1,3 baklengs per kamp, etter at jeg har fått spillere til 1 mill mer ligger det på 3,5 baklengs per kamp. Messi klarer heller ingenting

Handicap.

Skrevet

Mange som prøver seg med scamming ja, har fulgt med på auksjoner på en forholdsvis dyr IF hele dagen, og det er to klubber som legger ut spilleren relativt lavt med bid only, og som deretter prøver å by opp med 200.000 i innspurten av budkampen. Dette har skjedd 3-4 ganger på rad nå med to stk av samme spiller lagt ut av de samme to klubbene. Kan ikke se at noen har gått på ennå, men det må da være en del som gjør det, i og med at det koster 20-30.000 i tax hver gang han ender opp med å kjøpe sin egen spiller...

Skrevet

greier ikke å spille. har hodepine så jeg greier ikke å tenke og hoster som får meg til å trykke på knapper jeg ellers ikke ville trykket på...

Skrevet

Hei! Jeg har et PL lag....

Jeg har Mikel og Arteta på Sentral Midtbane med Allen på benken.

Jeg vurderer å kjøpe Ramires når jeg får litt penger, hva tenker dere om det? Drysser ikke akkurat i penger :p

Skrevet

Noen her som har noen tips til et Bundesliga-lag? Har Neuer, + selger et LA Liga lag som jeg ca. vil få 300 000 for. Noen tips? Lag det gjerne på futhead. :)

Skrevet

Noen som fikk noe bra i de store pakkene da? Jeg fikk faktisk IF Matuidi i den første, ikke at han selger for så mye da, litt over discard som er 10k. I den andre fikk jeg ikke en spiller over 80, sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...