Gå til innhold

PL - 15.09.12 - Arsenal v Southampton


321321321321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir spennende å se Cazorla rett bak Podolski. Samspillet deres mot Liverpool var strålende. Forhåpentligvis får vi se mer av det samme i dag.

 

Tipper forresten at Giroud er tilbake i startelleveren på tirsdag og åpner målkontoen mot gamlelaget sitt.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Jadda! Søppelet Giroud benket. Digg!

 

Dette er lavmål selv for deg, Benbjo.

 

Forøvrig:

 

BibwatchXI:

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Ramsey/Coquelin

Chamberlain - Cazorla - Gervinho

Podolski

Spot on, et halvt døgn før AFCamden.

Endret av Atald
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jadda! Søppelet Giroud benket. Digg!

 

 

Han er jo geniet bak første mål mot Liverpool. Alle kan si mye om Diaby og Cazorla i denne kampen. Men for meg var Giroud helt fantatisk, han løper og skaper rom for hans medspillerne. I forhold til f.eks. Van Persie som var heller opptatt å få ballen enn å bevege seg for laget. Det har vært mange kamper der jeg klikket fullstendig på grunn av Van Persie har vært så idiot og egoistisk at han dro inn motspillere i en trang plass bare fordi han ville ha ballen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

RvP følte vel han var eneste som kunne utrette noe foran mål mot slutten, og dermed ble i overkant ivrig på å hele tiden ville få tak i ballen enn å løpe for å sette lagkamerater i gode posisjoner.

Men jeg er enig i at Giroud har vist seg viktig med sine gode løp som har åpnet opp muligheter for andre, og jeg er sikker på at når det først løsner der i gården vil målene også komme hyppig.

Han kommer til mulighetene så det er bare spørsmål om tid. Å kalle han søppel etter 3 serierunder er bare tullete i hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han er jo geniet bak første mål mot Liverpool. Alle kan si mye om Diaby og Cazorla i denne kampen. Men for meg var Giroud helt fantatisk, han løper og skaper rom for hans medspillerne. I forhold til f.eks. Van Persie som var heller opptatt å få ballen enn å bevege seg for laget. Det har vært mange kamper der jeg klikket fullstendig på grunn av Van Persie har vært så idiot og egoistisk at han dro inn motspillere i en trang plass bare fordi han ville ha ballen.

...

Gi meg litt av det du går på er du snill.

Lenke til kommentar

Og det er forskjell på å kalle mennesker søppel, og å si at måten en enkelt spiller spilte på var søppel. Det første er ikke akkurat gangbart, men det andre må det være rom for på et diskusjonsforum. Giroud har vært råtten for oss sålangt, og det må være lov å påpeke det. Jada, han skal få tid på seg, men skal vi dømme ut ifra det vi har sett sålangt, så skjønner jeg at det jubles over at han benkes.

Lenke til kommentar

For å gjøre det klart: Jeg er glad for at Giroud er benket. Vi er ikke en barnehage der spillere som ikke presterer har klippekort. Spesielt spisser som ikke makter å treffe mål engang. Det eneste er at dette vil antagelig ødelegge selvtilliten hans for godt ala Chamakh. Vi trenger helt klart en ny spiss i januar

Lenke til kommentar

For å gjøre det klart: Jeg er glad for at Giroud er benket. Vi er ikke en barnehage der spillere som ikke presterer har klippekort. Spesielt spisser som ikke makter å treffe mål engang. Det eneste er at dette vil antagelig ødelegge selvtilliten hans for godt ala Chamakh. Vi trenger helt klart en ny spiss i januar

 

Så om en spiss vi handler inn ikke treffer på sine to-tre første sjanser er det bare å benke han og handle inn en ny spiss i neste vindu og håpe han treffer på første forsøk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Giroud har hatt to store sjanser han skulle ha satt, men spillet hans generelt har da virkelig ikke vært så håpløst?

Vet ikke om det ligger statistikker for ballmist og % fullførte pasninger for sesongen ute på nettet, men hvis det gjør det tipper jeg de ikke er særlig flatterende for Giroud, (har ikke sett dem så mulig jeg skyter meg selv i foten her). Uansett er nærteknikken hans et verdenshav unna RvP, og for Fox å si at Giroud bringer mer til laget enn RvP gjør er direkte latterlig.

Lenke til kommentar

Så om en spiss vi handler inn ikke treffer på sine to-tre første sjanser er det bare å benke han og handle inn en ny spiss i neste vindu og håpe han treffer på første forsøk?

Du skjønner selv at du setter dette på spissen på en urimelig måte. Giroud har ikke prestert sålangt, og det handler ikke bare om å bomme på mål, (som jo er en spydspiss' fremste oppgave). Han har vært jevnt over svak, på en måte der jeg frykter det ikke handler om "manglende sharpness", men at det skorter på ferdigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...