Gå til innhold

PL - 15.09.12 - Arsenal v Southampton


321321321321

Anbefalte innlegg

post-270515-0-64382400-1347625948_thumb.gif

Lørdag 15. september 2012

Emirates Stadium

Kick-off: 16:00

 

Forhåpentligvis er det et angrepsvillig Soton som kommer til Emirates imorgen, noe som åpner for en spennende og underholdende kamp. Fra sist kamp mangler Arsenal mest sannsynlig Diaby og ex-Southamptonspiller Walcott. Szczesny, derimot, er tilbake i troppen. Soton har så vidt jeg vet ingen nye skader, men det ligger an til en debut for den spennende nysigneringen Gastón Ramirez.

 

Forventet lagoppstilling Arsenal:

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Ramsey - Arteta

Oxlade-Chamberlain - Cazorla - Podolski

Giroud

 

Forventet lagoppstilling Southampton:

Davis

Clyne - Hooiveld - Fonte - Fox

Puncheon - Davis - Schneiderlin - Lallana

Ramirez

Lambert

 

Mitt tips: 2-1 Giroud, Vermaelen, Ramirez

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BibwatchXI:

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Ramsey/Coquelin

Chamberlain - Cazorla - Gervinho

Podolski

 

Koscielny, Giroud, Walcott, Djourou og sjokkerende nok Squillaci starter ikke. Valget av Gervinho er basert på Walcott og Giroud i grønt og kan være feil. Spillerne markert i fet tekst er observert i hvitt, resten er basert på gjetting/spekulasjon.

Lenke til kommentar

Om Southampton spiller slik de har gjort i de første kampene, tror jeg Southampton er et lag som passer arsenal godt. De flytter veldig mange opp i angrep, og etterlater seg store rom i forsvar. Det er Arsenal veldig gode på å utnytte. Jeg spår en målrik kamp, der jeg tror og håper Arsenal trekker det lengste strået. Giroud netter sin første etter et kranglemål som ikke ser spesielt bra ut. Ellers scorer Walcott og Cazorla. Ender 3-2.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Er vel Diaby det siktes til, selv om jeg vil si Cazorla og Arteta gir han kamp om å være årets beste så langt.

 

Tror det blir en slitekamp og jeg bare håper vi klarer å sette høyt tempo mot dem.

 

2-0 Podolski og Cazorla

 

Arteta og Cazorla har vært bedre enn Diaby. Diaby var veldig god mot Liverpool, men han var langt mer gjennomsnittlig mot Sunderland og Stoke. Arteta og Cazorla var til gjengjeld veldig gode i samtlige kamper.

 

Ellers håper jeg på dette laget:

 

Szczesny

 

Jenkinson/Yennaris - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

 

Coquelin - Arteta

 

Gervinho - Cazorla - Podolski

 

Giroud

 

Er derimot Giroud utilgjengelig fra start så håper jeg på Gervinho på venstre, Chamberlain på høyre og Podolski på topp.

Lenke til kommentar
AFCAMDEN ‏@AFCAMDEN

Interesting changes to tomorrow's line up. #afc

 

Håper det betyr at Giroud benkes og ikke at vi stiller med et B-lag (ie, Sette innpå Shava, Ramsey, etc) for å hvile spillere. Typisk at vi går på en smell her

 

 

EDIT: Det ryktes at Walcott starter på topp

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Burde kanskje presisert det, men laget jeg satte opp er ren gjetning fra min side. Det kan også være at GeoffArsenal tar feil, men jeg har fått inntrykket av at han er en pålitelig type.

 

Hadde for øvrig vært gøy om Chambo fikk spille CM, slik han gjorde i pre-season:

 

Arteta - Chambo

Walcott - Cazorla - Poldi

Giroud

Lenke til kommentar
AFCAMDEN ‏@AFCAMDEN

Arsenal's Starting XI: Szcz; Gibbs Verm Mert Jenko; Coq Arteta Cazorla; Gerv Podolski Ox. Giroud and Mannone drop to bench, Diaby out. #afc

 

Jadda! Søppelet Giroud benket. Digg!

 

Digg med Gervinho tilbake på venstre også. Skeptisk til Podolski alene på topp. Det er en rolle han ikke takler særlig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...