Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt noe angående Spotify til WP8? Jeg hadde Spotify på 7.5, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan benytte meg av denne nå. Jeg vet at appen ikke var utviklet av spotify, men den fungerte jo helt greit.

Spotify på WP7.5 brukte "Native Code", det fører til at appen må endres for at den skal virke på WP8.

Det gjelder også noen andre større apps som MSFT hadde gitt tilatelse til å bruke "Native Code"

Lenke til kommentar
Anbefaler forresten de som har Windows 8 og også se på Xbox music pass. Føles ut som det er en blanding av spotify og appstore. Litt uvant og ukjent med utvalget, men har funnet en del bra og det ser ut til å fungere veldig godt i WP8.

 

De har vel 1 mnd gratis test, så det er bare å hive seg på å teste.

Jeg har brukt Spotify og Wimp tideligere, men skiftet til Xbox Music pass for en tid tilbake og det er etter min mening det beste alternativet. Bruker det på WP, Windows 8 og Xbox.

Lenke til kommentar

Leirdue: nei, men er ikke spesielt fan av å lese reviews så det er nok derfor.

Er for mye synsing og dall, får aldri mye ut av det om jeg ikke leser 19045725 stykker og ser på fellesnevnere :p .

 

Man har alltids iphonefanboys som reviewer ting, androidfanboys, symbianfanboys, osv osv. Den menneskelige faktoren får man ikke fjernet. Det blir som å reviewe ei dame, folk har forskjellige preferanser, henger seg opp i forskjellige ting, og det blir aldri helt unbiased.

 

Men det er VELDIG off topic merker jeg nå når jeg skriver, så kan sette the proverbial strek right there :p .

Lenke til kommentar

Ang. reviews synes jeg de er nyttige. Jeg pleier å ignorere de subjektive delene og lage min egen oppfatning, da. Mange har f. eks. nevnt at Lumia 920 er tung. Mange har sagt det er negativt, det henger jeg meg ikke i. Men at den er tung "tar jeg med meg videre" og vurderer selv om jeg anser som negativt eller positivt.

Samme med minnekort. Skulle ønske Lumia 920 hadde støtte for det, men så har jeg kommet frem til at 32 GB innebygd er langt mer enn jeg har klart å bruke på min nå døde smarttelefon. Altså er det et minus, men angår ikke meg.

Lenke til kommentar

Leirdue: nei, men er ikke spesielt fan av å lese reviews så det er nok derfor.

Er for mye synsing og dall, får aldri mye ut av det om jeg ikke leser 19045725 stykker og ser på fellesnevnere :p .

 

Man har alltids iphonefanboys som reviewer ting, androidfanboys, symbianfanboys, osv osv. Den menneskelige faktoren får man ikke fjernet. Det blir som å reviewe ei dame, folk har forskjellige preferanser, henger seg opp i forskjellige ting, og det blir aldri helt unbiased.

 

Men det er VELDIG off topic merker jeg nå når jeg skriver, så kan sette the proverbial strek right there :p .

 

Syns reviews er nyttige jeg, det tror jeg mange andre syns og, men det er selvsagt en smaksak :)

Lenke til kommentar

Jo syntes de er greit nok å lese, men blir så forbanna på ting som dinside og slikt finner på, når det bare er vås mye av det de skriver. Ble vel piss lei reviews på et punkt.

 

Har jo lest og sett masse reviews av 920, jeg har bare ikke fått meg meg hvem og hvor og slikt.

 

Er vel i bunn og grunn kliss enig med Matsemann, sånnsett. Jeg bør spise noe før jeg skriver mer dall.

 

:p

Lenke til kommentar

Til dere som har fått tak i telefonen:

Hvordan er det med å få inn kontakt osv fra eks. Android-telefon?

 

Og hvordan fungerer kalenderen (om dere bruker den) - jeg er selv avhengig av at Google-kalenderen min fungerer fint på mobilen.

 

Uansett spennende å lese hva dere synes om telefonene :)

Lenke til kommentar

Til dere som har fått tak i telefonen:

Hvordan er det med å få inn kontakt osv fra eks. Android-telefon?

 

Og hvordan fungerer kalenderen (om dere bruker den) - jeg er selv avhengig av at Google-kalenderen min fungerer fint på mobilen.

Jeg har den ikke, men det jeg har sett så langt:

Google-kontakter synces automatisk om du legger inn google kontoen din. Så om dine kontakter på Android er synca bør det gå easy-peacy. Om ikke er nok det letteste å be Androiden din synce kontaktene.

 

Kalenderen viser vel default bare "hovedkalenderen", noe som virker irriterende. Men kan endres her: http://wonderreader.tumblr.com/post/18199274937/sync-multiple-google-calendars-with-windows-phone-no

evt. om det ikke virker: http://wonderreader.tumblr.com/post/7360213627/multiple-google-calendars-windows-phone

Lenke til kommentar

Kontakter: Syncet bare mot google fra sgs3en, så syncet jeg tilbake på 920en, null stress.

 

Eventuelt kan du muligens bare bruke kontaktoverføringsappen fra Nokia, mener huske de hadde en smart løsning for det der... noen som har vært borti den?

 

Kalender... usikker. Mener huske du bare fikk hovedkalenderen, ikke sekundære kalendre, men jeg aner ikke. Det var ikke relevant for meg.

 

Kanskje noen andre vet :) .

Lenke til kommentar

Ikke den mest imponerende batteritiden jeg har sett, men ok :p

 

Etter noen uker med telefonen er min erfaring at den antatte batterilevetiden er beregnet ut fra hvordan du har brukt telefonen den siste tiden. Under heftig bruk kan den for eksempel vise at det gjenstår ca. 5 timer. Hvis du de neste timene bruker den lite kan den plutselig vise 15 timer.

Lenke til kommentar

Etter noen uker med telefonen er min erfaring at den antatte batterilevetiden er beregnet ut fra hvordan du har brukt telefonen den siste tiden. Under heftig bruk kan den for eksempel vise at det gjenstår ca. 5 timer. Hvis du de neste timene bruker den lite kan den plutselig vise 15 timer.

Logisk nok forsåvidt, og later til å stemme etter min lange erfaring på halvannen dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...