Gå til innhold

Ørepropper for Samsung Galaxy S3


Olabukse3

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Ting jeg ønsker:

- Generelt god lyd

- Kvalitet

- Hurtigknapper som fungerer (evt. tips til hvordan jeg kan programmere dem?)

- Helst mikrofon

- Ørepropper med forskjellige størrelser, eller annen måte så de sitter tight og godt. Hater når de ramler ut

 

 

Skal brukes til trening og bare vanlig lytting til musikk/radio på tlf. :)

 

Dersom du har noen gode å anbefale, fint om du sier om du har prøvd dem på S3 også så vet jeg det.

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Ting jeg ønsker:

- Generelt god lyd

- Kvalitet

- Hurtigknapper som fungerer (evt. tips til hvordan jeg kan programmere dem?)

- Helst mikrofon

- Ørepropper med forskjellige størrelser, eller annen måte så de sitter tight og godt. Hater når de ramler ut

 

 

Skal brukes til trening og bare vanlig lytting til musikk/radio på tlf. :)

 

Dersom du har noen gode å anbefale, fint om du sier om du har prøvd dem på S3 også så vet jeg det.

 

Takker for svar!

 

Du vil ha god lyd og mikrofon, men sier ikke noe om hvilket prisleie du tenker deg, so here we go. :-) Det beste jeg kan anbefale deg er Starkey HF-12 til omtrent 1.600,- fra Starkey Norway AS. Gi beskjed om hvilken telefon du har slik at de hensyntar dette i produksjon. Formstøpt monitor og klasseledene lyd.

Lenke til kommentar

Relativt fornøyd med mine urbanears bagis. God nok lyd (for meg), kom med 3 forskjellig størrelser på hettene, ser stilige ut (får de i mange forskjellige farger) og har en ledning som er lett å holde styr på (samt mulighet til å feste de 2 proppene i hverandre for enda mindre knot). Har riktig nok bare en hurtigknapp på seg, med spotify så funger knappen med et trykk for play/pause og dobbelklikk for neste sang i spillelisten. Mikrofon er det også på den, har ikke testet den så kan ikke si noe særlig der.

Bruker øreprppene på min s3, og de spiller høyt og bra nok for meg (skal sies at jeg har til gode å prøve dyrere alternativer).

 

http://www.komplett....aspx?sku=755816

 

 

bagis-gg.jpg

 

Endret av olbo92
Lenke til kommentar

Relativt fornøyd med mine urbanears bagis. God nok lyd (for meg), kom med 3 forskjellig størrelser på hettene, ser stilige ut (får de i mange forskjellige farger) og har en ledning som er lett å holde styr på (samt mulighet til å feste de 2 proppene i hverandre for enda mindre knot). Har riktig nok bare en hurtigknapp på seg, med spotify så funger knappen med et trykk for play/pause og dobbelklikk for neste sang i spillelisten. Mikrofon er det også på den, har ikke testet den så kan ikke si noe særlig der.

Bruker øreprppene på min s3, og de spiller høyt og bra nok for meg (skal sies at jeg har til gode å prøve dyrere alternativer).

 

http://www.komplett....aspx?sku=755816

 

 

bagis-gg.jpg

 

 

Tror jeg går for disse. Takk for tipset! :)

 

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Takker for svar!

 

Eg bruker http://www.clasohlso...0iP/Pr384408000

 

Okei. Ser det står at de er beregnet til iPhone. Vet ikke om det har noe å si men..

 

Edit: bruker du disse på en S3?

 

 

Veldig mange ørepropper/headset er vist beregnet til iPhone. Prøvde et Bose headset på min S3 men ble ikke helt overbevist. Når jeg hørte på tilsvarende gjennom iPhone var lyden helt rå! Kan man få en ordentlig god lyd ut fra en S3?

Endret av Xenon54
Lenke til kommentar

 

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Takker for svar!

 

Eg bruker http://www.clasohlso...0iP/Pr384408000

 

Okei. Ser det står at de er beregnet til iPhone. Vet ikke om det har noe å si men..

 

Edit: bruker du disse på en S3?

 

Eg hadde en HTC Desire HD når eg kjøpte de, og bruker de på SIII no. Funker fint og god lyd :w00t:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
Okei. Ser det står at de er beregnet til iPhone. Vet ikke om det har noe å si men..

 

Edit: bruker du disse på en S3?

 

 

Veldig mange ørepropper/headset er vist beregnet til iPhone. Prøvde et Bose headset på min S3 men ble ikke helt overbevist. Når jeg hørte på tilsvarende gjennom iPhone var lyden helt rå! Kan man få en ordentlig god lyd ut fra en S3?

 

Kim hos Starkey forklarte meg at det er en forskjell på kablene til de enkelte telefonene, og at de derfor ber om å få vite hvilken telefon man bruker for å bruke produsentens egen kabel og mic. Ellers ble ikke lyden noe bra...

 

Den internasjonale S3 har en Wolfson DAC chip, så utgangspunktet skulle være bra, men implementeringen er visst ikke like gjennomført, av en eller annen grunn. De testene som er gjennomført - og som gutta over på Head-Fi refererer til - viser at lyd ut er bedre på iPhone 4/4S enn på S3. Hvorvidt dette er noe du vil høre med propper til NOK 600 er noe annet... :-)

 

 

Edit: gjennomgang og vurdering av flere IEMs her: http://www.head-fi.o...-added-09-05-12

Endret av Stool Sample
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Ting jeg ønsker:

- Generelt god lyd

- Kvalitet

- Hurtigknapper som fungerer (evt. tips til hvordan jeg kan programmere dem?)

- Helst mikrofon

- Ørepropper med forskjellige størrelser, eller annen måte så de sitter tight og godt. Hater når de ramler ut

 

 

Skal brukes til trening og bare vanlig lytting til musikk/radio på tlf. :)

 

Dersom du har noen gode å anbefale, fint om du sier om du har prøvd dem på S3 også så vet jeg det.

 

Takker for svar!

De standard Samsung sine til 149,- på teknikmagasinet er faktisk ikke så ille. Uansett så har ikke S3 lydspec-ene til at det er vits i å kjøpe noe dyrere. Hadde telefonen kommet med X-Fi -teknologi eller et annet lydsystem så hadde det vært noe annet...

 

-frank

Lenke til kommentar

Heisann!

 

 

Har en Samsung Galaxy S3 som sårt trenger nye ørepropper.

 

Ting jeg ønsker:

- Generelt god lyd

- Kvalitet

- Hurtigknapper som fungerer (evt. tips til hvordan jeg kan programmere dem?)

- Helst mikrofon

- Ørepropper med forskjellige størrelser, eller annen måte så de sitter tight og godt. Hater når de ramler ut

 

 

Skal brukes til trening og bare vanlig lytting til musikk/radio på tlf. :)

 

Dersom du har noen gode å anbefale, fint om du sier om du har prøvd dem på S3 også så vet jeg det.

 

Takker for svar!

 

 

 

Hvis du ikke har bestemt deg så synes jeg disse er veldig bra

 

http://www.sennheisernordic.com/nordic/home_en.nsf/root/private_headsets_mobile_music_502555

 

Du har mikrofon, med kun en knapp...som brukes til å motta og legge på samtaler samt å slå på musikkspillern...

 

det finnes en nyere modell av disse med spoling men det funker ikke på android, ihvertfall ikke fått dette til.

 

gode propper..med forskjellige puter...jeg liker at de ikke har symmetriske ledninger sånn at man kan henge de rundt nakken sånn at de ikke detter ned.

 

ellers så har jeg hørt mye bra om A-jaysene

 

A-jays og t-jays får du på teknikmagasinet

tror sennheiserne finnes på clas ohlson men også i telekiosken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...