Gå til innhold

Hvilken skjermstørrelse synes du er ideell?


turbo911

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Samsung Galaxy Note med 5.3 tommers skjerm. Jeg synes størrelsen på skjermen er meget bra med tanke på hva den kan gjøre og på hvordan opplevelsen er.

 

En iPhone f.eks med sin lille 3.5 tommers skjerm (dette gjelder forøvrig alle telefoner med 3.5 tommers skjerm) kan jo ikke gjøre halvparten av det Galaxy Note kan. Og det Galaxy Note kan gjøre gjør den også ENORMT mye bedre enn det iPhone og andre mobiler med 3.5 tommers skjerm kan gjøre på grunn av størrelsen på skjermen.

 

Men men, enkelte har jo småe jente / skin tights bukser, så dem må jo da ha en knøtt liten telefon da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

4 til 4.3 tommer synes jeg er greit, rundt 60 mm telefonbredde. Noe større blir umulig å håndtere 100% med en hånd. Har 3,7 nå og er veldig fornøyd med det. One X ble så bred at jeg ikke klarte å få skikkelig tar rundt den, mens S3 gikk faktisk greit. Overraskende da denne er bredere enn One X. Må være utformingen som gjør det.

Lenke til kommentar

Størrelsen på skjerm er ikke så viktig for meg. Det er størrelsen på selve tlf man merker til vanlig bruk (mitt bruk) Har S2 og blir for smått til meg å surfe osv uansett. Så sånn sett syns jeg iPhone størrelsen på tlf er fin - da med skjerm som går lengre ut enn hva det gjør idag på den. Så neste tlf blir noe alla den størrelsen på tlf, ikke iPhone, men annen, og da helst vannsikker. (må nok satse pad for surfing en gammel mann :) )

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg litt over 4 tommer er ideelt. Skal nevnes at jeg har ganske små fingre og at det gjerne har litt å si. Har Samsung S3 og den synes jeg ofte kan bli litt slitsom å bruke med én hånd til tider. Uansett synes jeg det er utrolig bra at det finnes toppmodeller i alle prisklasser, skjønner godt at det er mange som foretrekker både under og over 4 tommer.

Lenke til kommentar

Rundt 4 tommer tror jeg er idéelt. Må være enkelt å bruke med én hånd.

 

Hva er tingen med at du må bruke den med en hand?

 

Fordi jeg mener det er mer praktisk når jeg er på farta. Om du mener 6" er idéelt som mobiltelefon så er det flott for deg. Jeg har mine egne preferanser.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Problemet er i dag at vil man ha en topp spekket telefon har man ingen valg. Alle disse har store skjermer (4,5-4,8). Skulle så gjerne hatt en S3 med 4.0" skjerm!

Vel, den strålende nyheten til deg er du har nettopp vunnet i det store skjermlotteriet: med iPhone 5 får du ikke bare en skjerm som har perfekt størrelse for deg, du får en skjerm som også har bedre fargegjengivelse. Som en ekstra superbonus får du en telefon som ikke føles som en billig plast-leke, har en cutting-edge CPU/GPU-kombinasjon, og som selvsagt er bedre enn Android-røkla på alle måter. ;)

 

.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...