Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes det var litt dumt gjort... Huh.. Men what the heck, tjener nok litt flere innlegg etterhvert...

Jeg skulle vel egentlig hatt rundt 65 000 innlegg om man regnet med OT selv. :p

 

Litt av et tall du kom med gitt.. :ohmy: Mene, hva sier du til å forandre på det? (Er jo lov å prøve seg eh? :D)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av et tall du kom med gitt.. :O Mene, hva sier du til å forandre på det? (Er jo lov å prøve seg eh? :D)

L4r5 sitter ikke på rettighetene til å endre det. Da må man ett nivå opp (til administratorene). Men det vil nok ikke bli gjort uansett. Har vært slik en goooood stund. :)

 

og har ikke sett én eneste person som har kastet dritt enda. Keep it up!

poo.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Me like :)
Me like too. :)

 

 

Ja, det var kanskje ikke så dumt at ITavisen la ned forumet sitt likevel.

Føler meg veldig velkommen her. Meget hyggelige folk, og har ikke sett én eneste person som har kastet dritt enda. Keep it up!

Ja, det var veldig hyggelig faktisk. Blir tatt godt imot. :)

 

 

Edit: Ops...blir det dobbeltposter her. Er ikke vant med det. Beklager mods. :o

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Litt av et tall du kom med gitt.. :O Mene, hva sier du til å forandre på det? (Er jo lov å prøve seg eh? :D)

L4r5 sitter ikke på rettighetene til å endre det. Da må man ett nivå opp (til administratorene). Men det vil nok ikke bli gjort uansett. Har vært slik en goooood stund. :)

 

:(

 

og har ikke sett én eneste person som har kastet dritt enda. Keep it up!

poo.jpg

 

.. :rofl:

Lenke til kommentar

Edit: Ops...blir det dobbeltposter her. Er ikke vant med det. Beklager mods. :o

 

Så vidt jeg jeg har fått med meg, så er det ingen regel mot dobbelpost her. Så med mindre det postes dobbelt herifra til månen. Så tror jeg 1 gang går bra.

 

Mulig jeg ikke har fått med meg en regel da :)

 

Eneste er vel at man ikke skal bruke dobbelposter til å spamme, men det er jo logisk.

Endret av PolarBearKBG
Lenke til kommentar

Edit: Ops...blir det dobbeltposter her. Er ikke vant med det. Beklager mods. :o

Så vidt jeg jeg har fått med meg, så er det ingen regel mot dobbelpost her. Så med mindre det postes dobbelt herifra til månen. Så tror jeg 1 gang går bra.

 

Mulig jeg ikke har fått med meg en regel da :)

Oki. På ITavisen blei jo postene fletta sammen automatisk om man postet under 24 timer om ikke andre poster kom mellom. Derfor var det litt uvant..hehe. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som kan anbefale alternativer til ITavisen når det kommer til IT relaterte saker? Føler ikke helt for å være en leser hos dem når de behandler brukerne på den måten som de har gjort, og derfor vil jeg se på alternativer! Noen forslag?

Lenke til kommentar

Edit: Ops...blir det dobbeltposter her. Er ikke vant med det. Beklager mods. :o

Så vidt jeg jeg har fått med meg, så er det ingen regel mot dobbelpost her. Så med mindre det postes dobbelt herifra til månen. Så tror jeg 1 gang går bra.

 

Mulig jeg ikke har fått med meg en regel da :)

Oki. På ITavisen blei jo postene fletta sammen automatisk om man postet under 24 timer om ikke andre poster kom mellom. Derfor var det litt uvant..hehe. :)

de blir flettet sammen her også, om man poster 2 ganger inne svært kort tid.

Tiden er jeg ikke sikker på, men det er type 30 sekunder eller noe.

 

Ellers er det så vidt jeg vet ingen regler mot dobbeltposting, det nærmeste jeg fant i rettningslinjene er dette:

"Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med."

Lenke til kommentar

Bare stakk innom for å si god kveld og god natt.

 

Og der har vi jo selveste sjefen og jo..funnet veien hit du og Knut ;)

Hehe..sjef og sjef, fru Blom. :p Ja, jeg måtte jo det når alle emigrerte hit. :) Dere slipper ikke unna meg, vettu. Noen må jo passe på dere. :D

 

Grei den Knut,vi trenger noen som passer på oss vet du ;)

5 år hos ITavisen har satt sine spor,tar tid å bli vant til noe annet enn dårlig artikler og troll som stikker innom hver dag og lager kvalme :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har automatisk sammenfletting her også, men den er bare åpen i noen minutter, om jeg husker riktig.

Det er 2 minutters mellomrom mellom den, så da var jeg sikkert i grenseland. :)

 

 

Det var jeg faktisk ikke klar over Maxima :p Hadde det bare som en liten privat regel at jeg aldri skulle dobbelposte jeg. Fungerte fint det ^^

Det var så mange som bumpa trådene sine, så den blei satt til 24 timer så vi mods skulle slippe å fjerne bumpen hele tida. :)

 

 

de blir flettet sammen her også, om man poster 2 ganger inne svært kort tid.

Tiden er jeg ikke sikker på, men det er type 30 sekunder eller noe.

Oki, det forklarer dobbeltposten min. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noen som kan anbefale alternativer til ITavisen når det kommer til IT relaterte saker? Føler ikke helt for å være en leser hos dem når de behandler brukerne på den måten som de har gjort, og derfor vil jeg se på alternativer! Noen forslag?

 

http://www.hardware.no/

 

Den er notert! :) Bare å komme med flere forslag! ^^

Lenke til kommentar

Bare stakk innom for å si god kveld og god natt.

Og der har vi jo selveste sjefen og jo..funnet veien hit du og Knut ;)

Hehe..sjef og sjef, fru Blom. :p Ja, jeg måtte jo det når alle emigrerte hit. :) Dere slipper ikke unna meg, vettu. Noen må jo passe på dere. :D

Grei den Knut,vi trenger noen som passer på oss vet du ;)

5 år hos ITavisen har satt sine spor,tar tid å bli vant til noe annet enn dårlig artikler og troll som stikker innom hver dag og lager kvalme :p

Hehe...ikke sant. :p Ja, dette blir noe helt annet enn skjiten på ITavisen, ja. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...