Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill og kom med forslag til navn på sangen til Knut ellers blir jeg sittende med tidenes dårligst premie..må være noen her som har lyst på en gåtur på Hardangervidda for 2 med ingenting inkludert,heller ikke reise :p

 

Har aldri brukt antistatisk armbånd når jeg har bygd pc,har ikke skjedd noe galt ennå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er ikke noe særlig å dele slikt her nei...

Husk at det er mindreårige her også.

 

TheMightyUnknown: historie eller politikk og samfunn, alt etter hva du vil diskutere :)

 

 

Om det er ang 9.11, så er nok politikk og samfunn rett sted...

 

Niks, det er ikke 9/11 det er bare navnet på innlegget jeg skrev, takk for svaret btw! Da poster jeg en tråd der jeg.

Lenke til kommentar
Vær så snill og kom med forslag til navn på sangen til Knut ellers blir jeg sittende med tidenes dårligst premie..må være noen her som har lyst på en gåtur på Hardangervidda for 2 med ingenting inkludert,heller ikke reise :p
Hallooooo...vær litt fornøyd, da. Det er faktisk en ganske bra premie hvor du får oppleve naturen på nært hold. :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jau... sitter her å ser på "The Hulk". Går på Tv nå i kveld.

 

Vil jeg se natur tar jeg en tur oppi parken her Knut...ok,ligger kanskje noen romanere og sover i buskene og det sitter kanskje noen misbrukere og setter sprøyte på en benk men det er nok natur for meg...trenger ikke dra til Hardangervidda for det ;)

 

Eller en tur i nordmarka. Skal ditt om ikke så lenge med noen dansker :p

Lenke til kommentar
Vil jeg se natur tar jeg en tur oppi parken her Knut...ok,ligger kanskje noen romanere og sover i buskene og det sitter kanskje noen misbrukere og setter sprøyte på en benk men det er nok natur for meg...trenger ikke dra til Hardangervidda for det ;)
Forskjellen her er at du faktisk FÅR turen helt gratis. Er ikke hver dag man FÅR turer. ;) Det syns jeg du skal ta med deg. I tillegg kommer du deg ut av byen, bort fra eksos og forurensninger. ;) Kan det bli bedre?

 

 

 

Hahhaha.. kommer nok til å bli forbauset ja :p.. Kom til å tenke på alt det arbeidet dere har lagt nedi det forumet der. Husker du når vi sletta PCer fra Pimp? Sletta over hundre PCer en dag, jeg :p Heheheh :D

Det tror jeg også. :p

Hehe...ja, der har det vært mye jobbing til stunder. Husker det var et troll som var der hele kvelden. Jeg sto klar ved inngangsporten og klubba ham ned så fort han satte foten innenfor. :D

Husker alle de PC'ene du sletta ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Forskjellen her er at du faktisk FÅR turen helt gratis. Er ikke hver dag man FÅR turer. ;) Det syns jeg du skal ta med deg. I tillegg kommer du deg ut av byen, bort fra eksos og forurensninger. ;) Kan det bli bedre?

Turen er gratis, men å komme seg til turstedet er ikke gratis. Tid er dessuten penger!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...