Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. :)

 

 

 

Skal aldri si aldri. Det er utrolig hva Norge gjør for å tilfredstille muslimene og andre innvandrere...hehe.

 

Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. :)

 

 

 

Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. ;)

Du får benytte anledningen til å kjøope deg en ny, fet arbeidsbil, og en ny i ~10000kr-klassen til lærlingen. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Nei, bare si at du blei kvalm å dra hjæm :)

My stomach feels absolutely stuffed

I feel over-fed

My stomach feels much more full then it's normal

I am close to vomiting

I think I'm going to vomit...

I'm going to vomit...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der fikk jeg for å låne bort jobb bilen til lærlingen, fjotten klarte å rygge inn i container som han ikke burde hatt noe problemer med å se hvis han hadde fulgt litt med, ...kunne ikke annet enn å le, bilen er heldigvis ikke verdt mer enn en månedslønn så store tapet er det ikke. :)

 

 

 

Hehe, du har vel rett der Knut...skal ikke krangle om det med deg. ;)

 

Er vel like greit. :p

 

 

Hvorfor?

 

Fordi jeg syns hele fyren er en jævla fjott. Og jeg liker overhodet ikke musikken hans. Enkelt og greit.

Attpå til kommer han her og gir oss håp om at han gir seg. Dårlig humor har han visst i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...