Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gratulerer med låt på iTunes, Knut, og gratulerer med dagen MariusJS :D

Takk! :)

 

Har bursdag om 8 dager -.-

Men det med loddet var vel en lite troll :p

Men vinner en del på en flax kalender jeg fikk av bestemor, er vel opp i 280kr nå :D

Var vel egentlig veldig skeptisk til at du faktisk hadde vunnet, i alle fall, dersom du skulle kaste bort alle pengene på bil :p

 

Her hadde nå Tesla vært førstevalget, for det første er det el bil aka miljøvennelig, for det andre syk aks, og for det tredje, jævlig luksus <3

Joda, men som første bil, er den nok ikke akkurat egnet... xD Den funker nok fint, dersom du har pengene til en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer Knut, veldig moro å høre. :)

Hva heter låta? så skal man se om man ikke får lastet den ned.

 

Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. :) Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. :)

 

 

Hva koster den på iTunes? Hvor mye får du per salg? Er det 70/30 med 70 til Apple?

Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

 

Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. :) Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. :)

 

 

Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. :)

Maxi åsen havnet den på iTunes da, la du den inn selv eller. :p Er det noen som har snoket på siden din Maxi, :) glemte å gratulere deg :D Er neste sted spotify da :thumbup:

Lenke til kommentar

Maxi åsen havnet den på iTunes da, la du den inn selv eller. :p Er det noen som har snoket på siden din Maxi, :) glemte å gratulere deg :D Er neste sted spotify da :thumbup:

 

Fordi jeg la den der...hehe. Snoket på siden? :p Ser at det har vært én der siden igår...hehe. Deg det, eller?

Takk takk. Den kommer på Spotify også. De er bare litt tregere til å legge inn musikk. :)

Lenke til kommentar

 

Fordi jeg la den der...hehe. Snoket på siden? :p Ser at det har vært én der siden igår...hehe. Deg det, eller?

Takk takk. Den kommer på Spotify også. De er bare litt tregere til å legge inn musikk. :)

Nei var ikke meg nå men var innom Rockstar Sosial Club, men jeg har vel vært der 3 til 4 ganger å snoka. Snoka betyr du tyv titter eller noe der, men er det noen andre som mener jeg har feil der rett på meg da :)

 

 

 

Maxi glemte å si att jeg har snoka på den siden din et 3 til 4 ganger eller mer da, for jeg har vært inn om Rockstar Sosial Club og down load noen bilder til kameraten. Men hadde ikke tid i sted å skrive det her i sted for jeg er så jevla hektet på GTA V nå så jeg måtte forte meg å spille mer GTA V da etter på da jeg skrev det over der :green: GTA V :green:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Nei var ikke meg nå men var innom Rockstar Sosial Club, men jeg har vel vært der 3 til 4 ganger å snoka. Snoka betyr du tyv titter eller noe der, men er det noen andre som mener jeg har feil der rett på meg da :)

 

Åja..på Rockstar-profilen ja.... trodde du mente websida mi, jeg....hehe. Fant du noe interessant på Rockstarprofilen min da? :p

Lenke til kommentar

Ferdig med SP av Assassins Creeed på PS4, kan si det er det beste spillet i serien så langt.

 

 

 

jupp. Han får vel ikke lov å bruke bilene dine lenger tipper jeg ;)

 

 

Nope, han kan med nød få sitte på hvis han er snill gutt. ;)

 

 

 

 

 

Det er vel den låta du satte navn på..var det ikke du som gjorde det da?. :) Voyage Home. Dere har jo hørt den før, bare litt artig å få lagt den ut på Spotify og iTunes. :)

 

 

Den koster lik de andre låtene som er på iTunes...9 kr. Hvor mye de tar vet jeg ikke faktisk. :)

 

Ok, morsomt det..kan vente meg fete royalty sjekker fremover jeg altså for bruk av tittelen jeg fant på. :tease:

Lenke til kommentar

 

Hva? Stjal du bildene? :D Vet du har det, men det er ikke den siden jeg har nå. Hvis du går på den nå, så ser du at den blir lagt ned i desember. ;)

Yes stjal bildene der, jeg down load 1 bilde så fikk jeg plutselig ned 50 til 60 bilder i en down load vet ikke faen hva det er da ha ha. det her står på mappen da ........Rockstar Games Social Club - Grand Theft Auto V Snapmatic_files.......

post-281153-0-15876800-1387490371_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferdig med SP av Assassins Creeed på PS4, kan si det er det beste spillet i serien så langt.

 

 

 

 

Nope, han kan med nød få sitte på hvis han er snill gutt. ;)

 

 

 

 

 

Ok, morsomt det..kan vente meg fete royalty sjekker fremover jeg altså for bruk av tittelen jeg fant på. :tease:

 

Hehe...først må jeg få fete sjekker selv.... :p Noe som er heller tvilsomt. :D

 

 

Yes stjal bildene der, jeg down load 1 bilde så fikk jeg plutselig ned 50 til 60 bilder i en down load vet ikke faen hva det er da ha ha. det her står på mappen da ........Rockstar Games Social Club - Grand Theft Auto V Snapmatic_files.......

 

Såpass. :p Det bilde er ukjent for meg. :)

Lenke til kommentar

 

Hehe...først må jeg få fete sjekker selv.... :p Noe som er heller tvilsomt. :D

 

 

 

Såpass. :p Det bilde er ukjent for meg. :)

Grunnen er jeg har slettet noen bilder der for jeg så jeg ikke hadde flere bilder å ta, da var det krise nesten ha ha nei det var ikke jeg lastet de ned i pc

 

post-281153-0-04348900-1387495313_thumb.jpgpost-281153-0-71166400-1387495323_thumb.jpgpost-281153-0-84748700-1387495327_thumb.jpgpost-281153-0-77800500-1387495332_thumb.jpgpost-281153-0-88835100-1387495338_thumb.jpgpost-281153-0-34282100-1387495346_thumb.jpgpost-281153-0-79694600-1387495350_thumb.jpgpost-281153-0-43492300-1387495354_thumb.jpgpost-281153-0-97330000-1387495366_thumb.jpgpost-281153-0-14285800-1387495456_thumb.jpgpost-281153-0-73501000-1387495478_thumb.jpgpost-281153-0-64819800-1387495485_thumb.jpg

 

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...