Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Tåler du ikke at noen LIKER "den møkka"? Greit nok at det ikke er helt din sjanger, men kan ikke andre få lov til å like musikken uten at du må rakke ned på den.

Noen er rett og slett så usikre på seg selv at de må hevde seg og sine ting / interesser over andres kontinuerlig for å føle seg OK. Alltid noen som ikke greier å skjule misunnelsen for andres suksess.

 

Haha, når man snakker om sånt.. Miley Cyrus synes jeg faktisk nesten har gått over til å bli underholdning i det siste! Tror faktisk hun nyter at media er så opphengt i alt hun finner på.

 

I tillegg har hun kanskje blitt litt... Sinnsyk? :lol:

 

Hva skal dere kjøpe til foreldrene deres?

Trenger spes til pappa. Any ideas?

Har kjøpt en ordentlig knivblokk av http://royaldesign.no/products/109/51019900.jpg'>denne typen og noen kniver til.. Han har sagt selv han ønsker seg noe sånt lenge, så var ikke så vanskelig for mine del, men noe sånt trenger vel egentlig alle, så kan være en god mulighet selv om det er litt sent nå kanskje! :)

 

Ah, hva skjer med linker nå.. En sånn:

http://royaldesign.no/products/109/51019900.jpg

Endret av 10minutemail
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutter , jenter og dere som ikke helt vet hva dere er : Slutt å være så dustete og gnåle om småting som smak og behag, dere trenger absolutt ikke (på nytt) å krangle om det, dette er jo tross alt en kosetråd for dere som har vanket rundt på Itavisen og andre som nå trives i denne tråden så jeg foreslår at vi prøver å fortsette med det.

Greier dere ikke å oppretteholde trivsel og litt høfflig oppførsel her inne (det er lov å spøke, men husk å være grei med hverandre) risikerer man at tråden blir stengt til oppryddning over lengre tid.

Når det er sagt, så ønsker jeg også å si :
God Jul til alle sammen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jøss, gratulerer så mye!

Kanskje blir det en hit? :)

 

Takk. :)

Hehe...tror nok ikke det, gitt. Er ikke noen typisk hit-låt. :) Gjør det mest for morro skyld for å se om noen i det hele tatt kjøper den. Men den kommer på Spotify også. De er bare litt treigere med å legge inn musikk. 1-3 dager, mens iTunes bruker 2-4 timer.

Skal legge ut en til iløpet av dagen. Den jeg har lagt ut nå er mer en ballade liksom. :)

 

God jul forresten. :)

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...