Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter bruker Skrujernet du, og post nr 7056. Der skal ps4 selges :)

Har jo forhåndsbestilt hos Komplett. Orker ikke å kjøpe den til en dyrere penge selv om det betyr at jeg får den tidligere. Det haster ikke så veldig, skjønner du. :p

Skrevet

Bursdag 4 dager før jul, etter det går det jo kjapt ;) Men det er jo 3 uker til, DET går tregt når man teller ned til jul :p

Ingen julestemning i fjor så må prøve å få litt i år... :xmas:

Skrevet

Bursdag 4 dager før jul, etter det går det jo kjapt ;) Men det er jo 3 uker til, DET går tregt når man teller ned til jul :p

Ingen julestemning i fjor så må prøve å få litt i år... :xmas:

High five! 5 dager før jul her! :D

• Liker 1
Skrevet

Inn døra og rett på soffaen. 2 dager utendørs i naturen :) . Hengekøye er nice og angrer ikke at jeg starta med å bruke det i fjor :D

Enig, det SÅ mye bedre enn telt!

Skrevet (endret)

Regn 1 desember, første gang jeg har sett det, var 7 pluss grader kl 4 i natt, kanskje global oppvarming funker, hehe, men det mangler bare at det blir -40 og 5 meter snø i januar/februar så har jeg sett det meste.

Endret av meg0709
Skrevet

Enig, det SÅ mye bedre enn telt!

Japp, men er bare egnet i skogsterreng ;) . Jeg har en "ordentlig" hengekøye for turbruk som jeg har ett underteppe på. Varmt og godt selv når det blåste som verst i dag tidlig. Har vel 3 forskjellige tarps og alt mulig av nødvendig utstyr. Får ikke tak i slikt her på berget, men finner det i USA og i England.

Skrevet

Hva med Burnout Paradise da Maxi, jeg elsker den exstreme hotrod fy faen det var fart på den å med nitro da :devil:

Husker ikke om jeg har den faktisk. Det er GT5 og GTA 5 jeg spiller mest uansett. :)

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

En spoiler er nok å foretrekke for å ikke gjøre innlegget så langt...

Penger

Skrevet

I år blir det bare meg og fruen, siden hun skal jobbe på juleaften (14-22). Så i år blir det en trist jul, men reiser hjem i romjulen, og har en jule feiring da, så ser frem til god mat med nær familie og god mat.

Må ta med det, at vi (jeg og fruen), skal få en god og kjekk jul. Men litt trist, siden hun skal jobbe. Men skal klare å kose oss for det om :)

• Liker 1
Skrevet

En spoiler er nok å foretrekke for å ikke gjøre innlegget så langt...

Penger

åhr, så kjedelig å ønske seg penger da :( Kommer du ikke på noe annet? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...