Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ønsker folk seg til jul da? :xmas:

Go Pro og effektannlegg til lett mc'en :D

Og så blir det en god del penger da, med tanke på at jeg har bursdag 3 dager etter julaften :p

 

 

Og siden jeg ikke kan se noen har nevnt det enda, RIP Paul Walker <3 :(

Endret av MhMh
Lenke til kommentar

I år blir det bare meg og fruen, siden hun skal jobbe på juleaften (14-22). Så i år blir det en trist jul, men reiser hjem i romjulen, og har en jule feiring da, så ser frem til god mat med nær familie og god mat.

 

Må ta med det, at vi (jeg og fruen), skal få en god og kjekk jul. Men litt trist, siden hun skal jobbe. Men skal klare å kose oss for det om :)

Så kjekt å høre!

Det å jobbe julaften er kjipe greier, men som du sier så klarer dere å kose dere fordi om! Gjøre det beste ut av det :)

Lenke til kommentar

Så kjekt å høre!

Det å jobbe julaften er kjipe greier, men som du sier så klarer dere å kose dere fordi om! Gjøre det beste ut av det :)

 

Hun kunne ha spurt om noen kunne ta vakten hennes, men da hadde hun tapt 10.000kr. Og det blir for dumt i min bok. Etter å ha vært sammen i snart 13år, så er det litt trist, hvis vi ikke klarer å gjøre det koselig, og ha det gøy i væandres selskap ;)

 

Ja vi kommer til å gjøre det beste ut av det, må det. Kan ikke sitte og furte over bagateller :)

Lenke til kommentar

Kommer til å bli en utrolig treg måned :p

Nei da denne måned går så fort så sj3f så, før du så bedre er det 24 des å du da snoker på presangene å små spiser av kakene så ser du donald duck på tv. :green:

 

Husker ikke om jeg har den faktisk. Det er GT5 og GTA 5 jeg spiller mest uansett. :)

Hvis du ikke har den bilen Maxi, kjøpe den Maxi den er rå bare råååååååååååå i fart. :devil: Får lyst til å pakke ned ps4 og pakke opp ps3 og down load Burnout Paradise å kjøre med den Extreme Hotrod morgen

 

Burnout Paradise Boost Cars - Extreme Hotrod Trailer

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dx59h1Ftz1A

 

Hva ønsker folk seg til jul da? :xmas:

Mat, :dribble: penger, :dribble:

Lenke til kommentar

Fy faen som jeg begynner å bli møkka lei Wenaas Sport. Uten fungerende Leatherman i snart 2 måneder og i tillegg fått 1 defekt erstatningsenhet jeg leverte tilbake for over 2 uker siden. Ingen ny i sikte enda. Virker som at kunderservice er totalt fraværende hos de og det å svare på eposter for dem er "umulig".

 

God dag. Måtte bare få ut litt "rant" på morran. Vært våken i over 2 timer allerede så og det er bekmørkt ute enda.

 

Lurer på hvor intelligensnivået til voksne folk i området hvor jeg bor. Er en fin og bred gangvei på ene siden av vegen som er flott og fin å bruke, men noen bruker vegsiden på andre siden og kommer da løpende over bakketopp med lite eller ingen reflekser. Komiske er at det ikke er noen hus på den siden på flere hundre meter så hvorfor er ett utrolig godt spørsmål :p. Man skal jo bruke gangveier der disse er tilgjengelige....

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

 

Leatherman holder jeg meg unna. Har selv ødelagt 2 stk. Så de er ikke så bra som noen vil ha det til.

 

Godt å høre jeg ikke er den eneste ;) . Men min holdt i 2-3 år i det minste og er en lojal turkamerat. Eposten jeg sendte i dag fikk jeg utrolig nok svar på og de hadde sendt den i posten, men brukt feil telefonnummer til å sende hentelappen på så den har ligget på det lokale postkontoret i nærmere 2 uker... Og de kaller meg utolmodig som sender epost før nå :p

 

En swiss army knife er ikke vanskelig å ødelegge ;) . Gi den til meg så skal jeg få den ødelagt :p

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare gå til en fysisk butikk å kjøpe en leather man når andre steder er vanskelige neste gang?

Noen synes utrolig nok det er verdt å spare noen hundrelapper på å gi slipp på det enkle systemet man kan forholde seg til her i landet om noe skulle gå galt.

 

Burde jo spare ganske mange tusen for at det skal være verdt det, eller ha råd til å erstatte produktet om noe går galt.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Og det er uansett 25års garanti på en Leatherman uansett om den er solgt i Norge eller om man kjøper den fra utlandet. Man skal få samme service av de som har agenturet som de som har kjøpt i butikk her på berget.

 

FIkk nye vinterposen min for de skikkelig kalde og lange turene. Tydelig at de som har designet den har sitti fast en plass en gang for mye med lite å gjøre. Det er ett spill på trekket til soveposen med en medfølgende terning :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...