Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Den her skal kjøpes inn har il tempo gigante som rc bil brukt max 2 eller 3 ganger å Solan og Ludvig som kose dyr.

http://www.caprino.no/shop/no/items/movie_fgpbdgift.asp

Eksklusiv gaveboks I forbindelse med at Flåklypa Grand Prix nå lanseres på Blu-ray den 11. november har vi også laget denne flotte og eksklusive gave-esken. Vi har kalt den BLU-RAY GAVEBOKS, LIMITED EDITION. Grunnen er at den er produsert i et meget begrenset opplag, det vil si bare 2000 enheter! Boksen, som selvfølgelig også inneholder Blu-ray-utgaven av filmen, er derfor et helt unikt samleobjekt. Her blir det «førstemann til mølla» :dribble:

post-281153-0-25801200-1382475225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Gidder ikke å sitere.

 

GS3 er definitivt treg for en som har prøvd en Nexus enhet, selv med custom ROMs vil den aldri bli lynrask som en Nexus 4 pga manglende Exynos drivere. Med open source drivere fra Samsung hadde det vært en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Tro meg..det er IKKE tilfelle. :)

 

Er egentlig klar over det, men tenkte jeg skulle gi han en sjanse :p Heheh

 

 

 

Vurderer Air sterkt men tror det er Pro jeg skal gå for med mindre om noen klarer å overbevise meg. :p

 

Høres bra ut. Du får vurdere om du er villig til å betale 3000 ekstra for skjermen og ytelseshoppet. Tror ikke det er så veldig stor forskjell på ytelsen på Proen og Airen, i alle fall ikke 13'', men skjermen i Macbook Pro er jo enormt bra, så. Du får tenke litt på det, lese litt tester og sånt. Uansett tror jeg du vil bli fornøyd enten du velger Air eller Pro. Blir nok uvant i begynnelsen om du er vant til Windows, men du lærer deg fort å bli glad i operativsystemet. Det har sine positive sider også, skjønner du, selv om det selvfølgelig er en del ting som er bedre i Windows. Om du vil kan du jo bruke Bootcamp til å kjøre både OS X og Windows. Det er det jeg gjør, og det er en løsning som fungerer veldig bra for min del. Lykke til. Bare spør dersom du lurer på noe. :)

 

 

Gleder meg nå ca 37 dager til playstation 4 kommer ut :w00t::w00t::w00t::w00t:

Har du forhåndsbestilt? :D
Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

 

 

Er egentlig klar over det, men tenkte jeg skulle gi han en sjanse :p Heheh

 

 

 

Høres bra ut. Du får vurdere om du er villig til å betale 3000 ekstra for skjermen og ytelseshoppet. Tror ikke det er så veldig stor forskjell på ytelsen på Proen og Airen, i alle fall ikke 13'', men skjermen i Macbook Pro er jo enormt bra, så. Du får tenke litt på det, lese litt tester og sånt. Uansett tror jeg du vil bli fornøyd enten du velger Air eller Pro. Blir nok uvant i begynnelsen om du er vant til Windows, men du lærer deg fort å bli glad i operativsystemet. Det har sine positive sider også, skjønner du, selv om det selvfølgelig er en del ting som er bedre i Windows. Om du vil kan du jo bruke Bootcamp til å kjøre både OS X og Windows. Det er det jeg gjør, og det er en løsning som fungerer veldig bra for min del. Lykke til. Bare spør dersom du lurer på noe. :)

 

 

Har du forhåndsbestilt? :D

 

Ja det har jeg :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Høres bra ut. Du får vurdere om du er villig til å betale 3000 ekstra for skjermen og ytelseshoppet. Tror ikke det er så veldig stor forskjell på ytelsen på Proen og Airen, i alle fall ikke 13'', men skjermen i Macbook Pro er jo enormt bra, så. Du får tenke litt på det, lese litt tester og sånt. Uansett tror jeg du vil bli fornøyd enten du velger Air eller Pro. Blir nok uvant i begynnelsen om du er vant til Windows, men du lærer deg fort å bli glad i operativsystemet. Det har sine positive sider også, skjønner du, selv om det selvfølgelig er en del ting som er bedre i Windows. Om du vil kan du jo bruke Bootcamp til å kjøre både OS X og Windows. Det er det jeg gjør, og det er en løsning som fungerer veldig bra for min del. Lykke til. Bare spør dersom du lurer på noe. :)

 

Vi får nå se da, trenger ikke avgjøre noe her i dag hvertfall. :)

Sier ifra om det er noe ja, regner med det skal gå så fint så!

 

Helvete, 5 oppg samfunn før jeg kan ta kvelden...

 

 

Det var et unødvendig langt sitat for å svare på en setning :p

 

y u care

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

 

Her er de spillene jeg har pre ordret til ps4

LEGO Marvel Super Heroes

Wolfenstein The New Order

Need for Speed Rivals

Knack

Mad max

The crew

The Evil Within :dribble::dribble: sikle

Thief Nordic

Sniper Elite 3

Destiny

Watch Dogs

Herregud, er du seriøs? Hvorfor har du forhåndsbestilt alle de spillene der? Er de ikke billigere på PS Store? Watch Dogs får du uansett ikke før til neste år :p Heheh

Lenke til kommentar

Herregud, er du seriøs? Hvorfor har du forhåndsbestilt alle de spillene der? Er de ikke billigere på PS Store? Watch Dogs får du uansett ikke før til neste år :p Heheh

Først hadde jeg preorderet noen av spillene til xbox one å noen av spillene til ps4, men pc røyk trude jeg da så jeg må slette ordren på xbox one kjøpe ny pc. Så da noen av de spillene som jeg preorderet til xbox one måte jeg ha til ps4, om det er dyrere jo men gamezone er raske til gi meg spillet exe er realse på DOOM 4 si den 29/5 så kommer spillet 27/5 det har jeg merket på flere spill til ps3 å 360- wii- ds- 3ds- psp- psvita- da :green:

Lenke til kommentar

Heheh.. du er visst glad i å spille du? Har bare forhåndsbestilt BF4 jeg, men kommer sikkert til å kjøpe Assassins Creed, Gran Turismo og GTA V etterhvert. Blir spennende å se hvilke spill som kommer til PS4 i årene fremover. Gleder meg stort. Har ikke hatt en spesielt god spillopplevelse siden PCen min var ny i 2010. Skal sies at selv da var skjermkortet mitt middelmådig, men det var et stort hopp fra det jeg hadde før. Playstationen har faktisk kraftigere maskinvare enn den stasjonære. I alle fall på enkelte områder. Det er ganske trasig egentlig :p heheh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet.

Skal vel egentlig ikke svare, men er det ikke sånn at poster ikke telles i off-topic delen av forumet?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...