Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La inn Omega. Har jo vært inne med Cyanogenmod på den føre i år, men falt tilbake på ett rom jeg hadde før den igjen. Nå ser det ut som alt fungerer slik det skal så nå blir jeg på det. Omega er jo vis jeg ikke husker for feil bassert utifra CM. Telefonen virker i det minste noe mer responsiv igjen :) . Har jo Nexus 7 v2 så har jo sitti med android 4.3 en god stund på den ;)

Lenke til kommentar

Noe jeg forøvrig alltid har irritert meg over i iOS er hvordan en bare kan gjøre en operasjon av gangen. Om en drar fingeren fra en side til en annen så kan jeg ikke åpne ett program før animasjonen er ferdig, altså er touchen uresponsiv. Det samme skjer om en går ut av en app ved hjelp av hjemknappen, du må som regel vente på animasjon.

 

For ett menneske som er vandt til de ekstremt kjappe responstidene på Nexus 4 så er det ett rent hælvete å måtte vente i evigheter. Nå skal det sies at Galaxy S3n jeg har er noe av det værste jeg har vært borti og jeg vil knapt røre en samsung mobil igjen.

 

100% enig når det gjelder Galaxy S3, har ikke vert annet enn en drittelefon hele tiden jeg har hatt den. Treg, bugget og generelt bare piss.

 

Sikler selv på Nexus 5, noe ala HTC One eller iPhone 5S, men blir ikke noen flere tanker rundt det før man har virkelige tester av Nexus 5 og får testet hands-on, har store forventninger til den! :)

Lenke til kommentar

Ja, kan nok være all dritten samsung fant på å legge inn i den. Jeg skjønner ikke produsenters store iver etter å fylle en telefon med masse bloatware som man fint kan være uten. Har null samsung crap på min GS3. Rask og meget responsiv er den og hakke vassere ble den av det rommet jeg la inn nå.

Lenke til kommentar

Fulgte med en del programmer, men har egentlig ikke rørt noe særlig av det som fulgte med. Det som irriterer meg mest er den sinnsykt tregheten når man skal låse opp telefonen, starte programmer, veksle mellom åpne programmer eller lignende. Den daglige "Programmet har stoppet" er også utrolig irriterende.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Ja, kan nok være all dritten samsung fant på å legge inn i den. Jeg skjønner ikke produsenters store iver etter å fylle en telefon med masse bloatware som man fint kan være uten. Har null samsung crap på min GS3. Rask og meget responsiv er den og hakke vassere ble den av det rommet jeg la inn nå.

 

Personlig kjøpte jeg min mye pga pennen, og uten programvaren til Samsung funker ikke den visstnok. Det er jo sånt som burde vært lagt inn på Omega osv. Personlig er jeg heller ikke plaget av tregheter eller andre feil.

 

 

Fulgte med en del programmer, men har egentlig ikke rørt noe særlig av det som fulgte med. Det som irriterer meg mest er den sinnsykt tregheten når man skal låse opp telefonen, starte programmer, veksle mellom åpne programmer eller lignende. Den daglige "Programmet har stoppet" er også utrolig irriterende.

 

Da ville jeg resatt den hvis du ofte får de feila. For det er ikke riktig. Madammen har S3 og jeg har Note II, og vi har til dags dato aldri fått den feilen der. Og nå har vi hatt dem i 1 år. S3 og Note II er jo samme greiene bortsett fra noen små forskjeller, men ingen av dem er trege heller. Men nå har jeg selvfølgelig gått inn manuellt og stoppet programmer jeg ikke bruker da. Og renser sånn innimellom, så den er kvikk nok til å starte og bytte programmer. :)

Lenke til kommentar

Har forsøkt det flere ganger. Synes den ble tydelig tregere og dårligere på lading etter jeg fikk ny skjerm, men eneste forslaget Samsung har er enda en reset.. Får bare holde ut til jeg finner en ny telefon, så blir det i hvert fall ikke Samsung igjen på den fronten.

 

Som sagt...madammen har S3, men helt uten feil....så det er noe feil med din.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

De fleste her er nok fornuftigere enn det...hehe. :D

 

Eh, konverterer meg. Mac er nok best for meg som satser på produsering.

 

 

Ingenting gærnt med Mac, annet enn prisen..

 

OP much men funker fjell.

Lenke til kommentar

 

De fleste her er nok fornuftigere enn det...hehe. :D

 

Sant det, pc her for ever :D

Ingenting gærnt med Mac, annet enn prisen..

jo prisen som du sier, pc er bedre til spilling en mac da. Men det vet du sikkert da ;)

 

 

Eh, konverterer meg. Mac er nok best for meg som satser på produsering.

 

 

 

OP much men funker fjell.

Skal du selge pc din eller krom, og kjøpe mac er dyrt krom :)

https://www.eplehuset.no/ Maxi driver med musikk som du, maxi produsert mer en deg å bruker pc nei velg pc ikke mac, for pc har du fra før men mac må du kjøpe deg. Hvor får du penger i fra til mac krom??? :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...